FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pomacanthus
Pomacanthus arcuatus 1
Pomacanthus annularis 2
Pomacanthus xanthometopon 2

Paprastieji jūrų angelai - Pomacanthus Lacépède, 1802, jūrų angelų (Pomacanthidae) šeimos žuvų gentis.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso labai spalvingos žuvys. Kūnas 25-50 cm ilgio.

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Gyvena tarp koralinių rifų Indijos, Atlanto ir Ramiajame vandenynuose.

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (7), Bachreinas (1), Bahamai (1), Barbadosas (2), Belizas (1), Bermudai (3), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Džibutis (2), Egiptas (3), Ekvadoras (2), Eritrėja (4), Etiopija (3), Fidžis (3), Filipinai (7), Gajana (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Honkongas (1), Indija (4), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (8), Iranas (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (6), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kataras (1), Kenija (6), Kinija (1), Kiribatis (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (2), Komorai (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (1), Kuveitas (1), Madagaskaras (5), Malaizija (6), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (2), Meksika (2), Mianmaras (1), Mikronezija (3), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (4), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (6), Pietų Afrikos Respublika (6), Pitkerno salos (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (2), Puerto Rikas (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (6), Salvadoras (1), Samoa (1), Saudo Arabija (4), Seišeliai (5), Singapūras (4), Somalis (1), Sudanas (3), Surinamas (1), Tailandas (4), Taivanas (7), Tanzanija (6), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (2), Vietnamas (2), Šri Lanka (5), Švedija (2)..

Rūšys Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Roger C. Steene: Falter- und Kaiserfische. Band 1, 1977, Mergus Verlag, ISBN 3-88244-001-5
  • Gerald R. Allen: Falter- und Kaiserfische. Band 2, 1979, Mergus Verlag, ISBN 3-88244-002-3
  • Helmut Debelius, Rudie H. Kuiter: Kaiserfische. 2003, Ulmer Verlag, ISBN 3-80014-458-1

Nuorodos Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      14 rūšių
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Paprastieji jūrų angelai
(Pomacanthus)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Jūrų angelai
(Pomacanthidae)

Išnašos Redaguoti