FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Pandanales
Pandanus dsc03667
Pandanales

? Pandanales Lindl., 1833, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės eilė.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama eilės rūšys (skliaustuose nurodytas šios eilės šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (9), Australija (50), Bahamai (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brunėjus (1), Burkina Fasas (1), Dominika (1), Dramblio Kaulo Krantas (4), Fidžis (23), Filipinai (92), Gabonas (4), Gana (1), Guamas (3), Gvinėja (2), Indija (4), Indonezija (111), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kambodža (3), Kamerūnas (4), Kenija (4), Kinija (4), Kiribatis (4), Kolumbija (1), Komorai (5), Kosta Rika (1), Kuba (2), Kuko Salos (21), Lenkija (1), Liberija (2), Madagaskaras (101), Majotas (3), Malaizija (76), Malis (3), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (19), Mianmaras (4), Mikronezija (9), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (77), Naujoji Zelandija (4), Nauru (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Niujė (2), Norfolkas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (178), Pitkerno salos (5), Prancūzijos Polinezija (13), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (3), Saliamono Salos (45), Samoa (15), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (6), Senegalas (2), Siera Leonė (1), Singapūras (6), Svazilandas (1), Tailandas (19), Taivanas (2), Tanzanija (4), Togas (4), Tonga (7), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (19), Vietnamas (14), Volisas ir Futūna (3), Šri Lanka (10), Švedija (1). 

Kai kurios eilės rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (5), Nykstantys (1), Pažeidžiami (11), Beveik nykstantys (3), Nekeliantys susirūpinimo (3), Trūksta duomenų (2).

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Pandanaceae R.Br., ? [0-0]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
(Pandanales)
  1 Šeima
([[]])
  2 gentys   17 rūšių
         
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)

  dar 18 eilių

Išnašos Redaguoti