FANDOM

Palestina

Vietininkas Palestinoje
Angliškai Palestine (disambiguation)
Vokiškai Palästina
Prancūziškai Palestine (homonymie)

Palestina – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Palestinoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
41
  • 100px|link=Allium erdelii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium erdelii</td><td class="smwtype_str">Allium erdelii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
169
  • 100px|link=Aaronsohnia factorovskyi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aaronsohnia factorovskyi</td><td class="smwtype_str">Aaronsohnia factorovskyi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
239
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus scirpaceus</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus scirpaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
1
  • 100px|link=Tilapia nilotica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tilapia nilotica</td><td class="smwtype_str">Tilapia nilotica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žinduoliai
Žinduoliai0
1
  • 100px|link=Lutra lutra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lutra lutra</td><td class="smwtype_str">Lutra lutra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Palestinoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Carnivora
Carnivora12
1
  • 100px|link=Lutra lutra
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
1
  • 100px|link=Tilapia nilotica
Flaminginiai paukščiai
Flaminginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Phoenicopterus ruber
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phoenicopterus ruber</td><td class="smwtype_str">Phoenicopterus ruber</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
14
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Clamator glandarius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clamator glandarius</td><td class="smwtype_str">Clamator glandarius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Eurazinė grąžiagalvė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinė grąžiagalvė</td><td class="smwtype_str">Jynx torquilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Chlamydotis undulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlamydotis undulata</td><td class="smwtype_str">Chlamydotis undulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Paprastasis keršulis, Houtduif kop 11-01 Schier, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis keršulis</td><td class="smwtype_str">Columba palumbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
2
  • 100px|link=Paprastasis mažasis kragas, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis mažasis kragas</td><td class="smwtype_str">Tachybaptus ruficollis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus europaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus europaeus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus europaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
10
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
25
  • 100px|link=Didysis erelis rėksnys, Greater spotted Eagle ( Aquila clanga)10-31-2006 2-50-11 PM, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis erelis rėksnys</td><td class="smwtype_str">Aquila clanga</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
31
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akmeninis keklikas</td><td class="smwtype_str">Alectoris graeca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Baltapilvis alpinis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltapilvis alpinis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus melba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
105
  • 100px|link=Acrocephalus scirpaceus
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
15
  • 100px|link=Baltakaktė žąsis, White-fronted Goose on nest, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakaktė žąsis</td><td class="smwtype_str">Anser albifrons</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Palestinoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
2
  • 100px|link=Fumaria judaica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fumaria judaica</td><td class="smwtype_str">Fumaria judaica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arekiečiai
Arekiečiai0
2
  • 100px|link=Hyphaene thebaica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyphaene thebaica</td><td class="smwtype_str">Hyphaene thebaica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Eminium spiculatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eminium spiculatum</td><td class="smwtype_str">Eminium spiculatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
21
  • 100px|link=Aaronsohnia factorovskyi
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
1
  • 100px|link=Buddleja adenantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buddleja adenantha</td><td class="smwtype_str">Buddleja adenantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
3
  • 100px|link=Solanum dasyanthum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Solanum dasyanthum</td><td class="smwtype_str">Solanum dasyanthum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
1
  • 100px|link=Malvella sherardiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Malvella sherardiana</td><td class="smwtype_str">Malvella sherardiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Quercus coccifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Quercus coccifera</td><td class="smwtype_str">Quercus coccifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Ecclinusa orinocoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ecclinusa orinocoensis</td><td class="smwtype_str">Ecclinusa orinocoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erikiečiai
Erikiečiai0
1
  • 100px|link=Arbutus andrachne
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arbutus andrachne</td><td class="smwtype_str">Arbutus andrachne</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
4
  • 100px|link=Guilfoylia monostylis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guilfoylia monostylis</td><td class="smwtype_str">Guilfoylia monostylis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
1
  • 100px|link=Orchis anatolica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Orchis anatolica</td><td class="smwtype_str">Orchis anatolica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
1
  • 100px|link=Cynanchum acutum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cynanchum acutum</td><td class="smwtype_str">Cynanchum acutum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Populus euphratica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Populus euphratica</td><td class="smwtype_str">Populus euphratica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
26
  • 100px|link=Anabasis articulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anabasis articulata</td><td class="smwtype_str">Anabasis articulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
12
  • 100px|link=Alyssum meniocoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyssum meniocoides</td><td class="smwtype_str">Alyssum meniocoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
5
  • 100px|link=Andrachne aspera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne aspera</td><td class="smwtype_str">Andrachne aspera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
1
  • 100px|link=Michauxia campanuloides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Michauxia campanuloides</td><td class="smwtype_str">Michauxia campanuloides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
14
  • 100px|link=Allium erdelii
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
9
  • 100px|link=Allophylus decaryi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allophylus decaryi</td><td class="smwtype_str">Allophylus decaryi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
3
  • 100px|link=Cistus creticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cistus creticus</td><td class="smwtype_str">Cistus creticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
13
  • 100px|link=Asperugo procumbens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asperugo procumbens</td><td class="smwtype_str">Asperugo procumbens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
2
  • 100px|link=Dryandra baxteri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryandra baxteri</td><td class="smwtype_str">Dryandra baxteri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
23
  • 100px|link=Argyrolobium uniflorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argyrolobium uniflorum</td><td class="smwtype_str">Argyrolobium uniflorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
5
  • 100px|link=Anagallis arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis arvensis</td><td class="smwtype_str">Anagallis arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
9
  • 100px|link=Alibertia obidensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alibertia obidensis</td><td class="smwtype_str">Alibertia obidensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Polygonum equisetiforme
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Polygonum equisetiforme</td><td class="smwtype_str">Polygonum equisetiforme</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
10
  • 100px|link=Anethum graveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anethum graveolens</td><td class="smwtype_str">Anethum graveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
2
  • 100px|link=Thesium bomiense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium bomiense</td><td class="smwtype_str">Thesium bomiense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Geranium dissectum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium dissectum</td><td class="smwtype_str">Geranium dissectum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
22
  • 100px|link=Bromus syriacus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bromus syriacus</td><td class="smwtype_str">Bromus syriacus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
1
  • 100px|link=Juncus fontanesii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus fontanesii</td><td class="smwtype_str">Juncus fontanesii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
8
  • 100px|link=Adonis palaestina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adonis palaestina</td><td class="smwtype_str">Adonis palaestina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.