FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Paeoniaceae
Paeonia mascula subsp. rusii 2
Paeoniaceae

? Paeoniaceae Raf., 1815, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Dilleniales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (2), Alžyras (1), Austrija (1), Bosnija ir Hercegovina (1), Bulgarija (1), Danija (2), Graikija (5), Gruzija (2), Indija (1), Irakas (1), Ispanija (9), Italija (4), Izraelis (1), Japonija (3), Jungtinė Karalystė (5), Jungtinės Amerikos Valstijos (13), Kazachija (1), Kinija (12), Kipras (1), Lenkija (1), Marokas (2), Meksika (1), Mianmaras (1), Mongolija (1), Nepalas (1), Norvegija (2), Nyderlandai (1), Pakistanas (1), Pietų Korėja (2), Portugalija (3), Prancūzija (4), Rumunija (2), Rusija (4), Sirija (1), Slovėnija (1), Suomija (3), Turkija (6), Ukraina (5), Uzbekija (1), Vengrija (2), Vokietija (10), Švedija (10). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1).

Gentys Redaguoti

  1. Bijūnas - Paeonia L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
   
  Eilė
Dilenijiečiai
(Dilleniales)
   
        4 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Paeoniaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti