FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Oxyporhamphus
Oxyporhamphus

? Oxyporhamphus Gill, 1864, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beloniformes) būrio (Exocoetidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (1), Australija (1), Bahamai (1), Bermudai (1), Brazilija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gana (1), Grenada (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Indija (2), Indonezija (2), JAV mažosios salos (1), Japonija (1), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kenija (1), Kiribatis (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Liberija (1), Madagaskaras (2), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Meksika (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (2), Omanas (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Polinezija (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (1), Somalis (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Šv. Elenos sala (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Oxyporhamphus convexus Weber, De Beaufort, 1922
  2.  ? Oxyporhamphus micropterus Valenciennes, 1847

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 1 šeima  
      2 rūšys
  Būrys
Vėjažuvės
(Beloniformes)
    Gentis
(Oxyporhamphus)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Žuvys skraiduolės
(Exocoetidae)

  dar 42 būriai   dar 10 genčių  

Išnašos Redaguoti