FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Oxalidaceae
OxalisViolacea
Oxalidaceae

? Oxalidaceae R.Br., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Geraniales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (9), Andora (2), Angilija (1), Argentina (73), Armėnija (1), Australija (18), Austrija (4), Azerbaidžanas (1), Bahamai (2), Belgija (4), Belizas (4), Beninas (2), Bolivija (72), Botsvana (1), Brazilija (66), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Burkina Fasas (1), Burundis (5), Butanas (1), Danija (4), Dominika (2), Dominikos Respublika (7), Dramblio Kaulo Krantas (5), Egiptas (2), Ekvadoras (51), Eritrėja (1), Etiopija (6), Farerai (1), Fidžis (3), Filipinai (7), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (5), Gajana (7), Gana (1), Graikija (5), Gruzija (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (11), Hondūras (9), Honkongas (1), Indija (10), Indonezija (11), Iranas (1), Islandija (3), Ispanija (13), Italija (5), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (3), Japonija (14), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (16), Jungtinės Amerikos Valstijos (43), Kamerūnas (5), Kanada (6), Kataras (1), Kenija (2), Kinija (10), Kolumbija (39), Komorai (2), Kongo Demokratinė Respublika (3), Kosta Rika (15), Kroatija (2), Kuba (6), Lenkija (2), Lesotas (1), Libanas (1), Liberija (1), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (13), Majotas (3), Malaizija (5), Malavis (4), Marokas (2), Mauricijus (2), Meksika (42), Mianmaras (3), Mikronezija (2), Mozambikas (3), Namibija (3), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (13), Nepalas (5), Nigerija (1), Nikaragva (8), Norfolkas (1), Norvegija (5), Nyderlandai (3), Nyderlandų Antilai (2), Omanas (1), Pakistanas (1), Panama (17), Papua Naujoji Gvinėja (6), Paragvajus (26), Peru (66), Pietų Afrikos Respublika (48), Pietų Korėja (5), Portugalija (6), Prancūzija (11), Prancūzijos Gviana (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (4), Pusiaujo Gvinėja (5), Ruanda (2), Rumunija (1), Rusija (2), Saliamono Salos (1), Salvadoras (9), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (1), Singapūras (2), Slovakija (1), Slovėnija (2), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (2), Surinamas (3), Tailandas (7), Taivanas (6), Tanzanija (13), Terksas ir Kaikosas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (2), Urugvajus (16), Vanuatu (1), Venesuela (24), Vietnamas (6), Vokietija (8), Zambija (4), Zimbabvė (1), Čekija (2), Čilė (56), Šiaurės Korėja (1), Šri Lanka (7), Šv. Elenos sala (2), Švedija (14), Šveicarija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (2), Pažeidžiami (3), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1. Averoja, Karambola - Averrhoa L., ?
  2. Rūgštminas - Biophytum DC., ?
  3.  ? Dapania ?, ?
  4.  ? Lotoxalis ?, ?
  5. Kiškiakopūstis - Oxalis L., ?
  6.  ? Sarcotheca ?, ?
  7.  ? Sassia ?, ?
  8.  ? Xanthoxalis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 4 šeimos  
   
  Eilė
Snaputiečiai
(Geraniales)
   
        35 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Oxalidaceae)
  3 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti