FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Orectolobiformes
Leopard shark
Orectolobiformes

? Orectolobiformes Compagno, 1973, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Antarktida (2), Australija (25), Bachreinas (2), Bahamai (2), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (2), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Eritrėja (2), Etiopija (1), Fidžis (2), Filipinai (11), Gabonas (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (1), Haitis (2), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (11), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (11), Ispanija (1), Jamaika (1), Japonija (12), Jemenas (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kalėdų sala (1), Kambodža (4), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (3), Kinija (5), Kiribatis (2), Kolumbija (4), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (3), Kuveitas (4), Liberija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (7), Maršalo salos (1), Mauricijus (4), Meksika (3), Mianmaras (3), Mikronezija (3), Mozambikas (6), Naujoji Kaledonija (4), Nigerija (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (7), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (10), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (4), Pietų Korėja (2), Prancūzija (3), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Reunjonas (1), Saliamono Salos (3), Samoa (1), Saudo Arabija (6), Seišeliai (2), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Singapūras (8), Somalis (2), Sudanas (1), Tailandas (11), Taivanas (11), Tanzanija (4), Togas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (2), Vietnamas (5), Čilė (1), Šri Lanka (6), Žaliasis Kyšulys (1)..

Šeimos Redaguoti

  1.  ? Brachaeluridae Compagno, 1973 [0-0]
  2. Rykliai auklės - Ginglymostomatidae Gill, 1862 [2-11]
  3. Azijiniai katrykliai - Hemiscylliidae Gill, 1862 [2-26]
  4. Ūsuotrykliai - Orectolobidae Gill, 1896 [4-7]
  5. Apykakliniai rykliai - Parascylliidae Gill, 1862 [1-3]
  6.  ? Rhincodontidae Müller, Henle, 1839 [3-3]
  7.  ? Stegostomatidae Gill, 1862 [3-14]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Orectolobiformes. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=10208 on 2011-02-19
  • FishBase link : ordo Orectolobiformes (Mirror site)
  • Compagno, L.J.V. (2001). Sharks of the world. An annotated and illustrated catalogue of shark species known to date. Volume 2. Bullhead, mackerel and carpet sharks (Heterodontiformes, Lamniformes and Orectolobiformes). FAO Species Catalogue for Fishery Purposes. No. 1, Vol. 2. Rome, FAO. 269p. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
(Orectolobiformes)
  8 šeimos   28 gentys   75 rūšys
         
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)

  0

Išnašos Redaguoti