FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Opiliaceae
Opiliaceae

? Opiliaceae Benth., Valeton, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Santalales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (2), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (4), Brazilija (4), Brunėjus (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (3), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (3), Etiopija (1), Filipinai (4), Gabonas (4), Gajana (2), Gambija (1), Gana (2), Gvatemala (2), Gvinėja (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (3), Indonezija (6), Jamaika (1), Kambodža (2), Kamerūnas (3), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (2), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (1), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (3), Malaizija (4), Malavis (1), Malis (1), Meksika (4), Mianmaras (3), Mozambikas (1), Namibija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (2), Peru (4), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Siera Leonė (2), Singapūras (1), Somalis (1), Sudanas (1), Surinamas (1), Tailandas (5), Taivanas (1), Tanzanija (3), Togas (1), Venesuela (1), Vietnamas (3), Čadas (1), Šri Lanka (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Pažeidžiami (1).

Gentys Redaguoti

  1. Raizgis - Agonandra ?, ? [10]
  2.  ? Cansjera ?, ?
  3.  ? Champereia ?, ?
  4.  ? Gjellerupia ?, ?
  5.  ? Lepionurus ?, ?
  6.  ? Melientha ?, ?
  7.  ? Opilia ?, ?
  8.  ? Pentarhopalopilia ?, ?
  9.  ? Rhopalopilia ?, ?
  10.  ? Urobotrya ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Santaliečiai
(Santalales)
   
        ? rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Opiliaceae)
  ? genčių  
         
  dar 67 eilės  

Išnašos Redaguoti