FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Oleaceae
Olea europaea subsp europaeaOliveTree
Oleaceae

Alyvmediniai - Oleaceae Hoffmannsegg, Link, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Scrophulariales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (3), Airija (8), Albanija (2), Alžyras (5), Andora (5), Angilija (2), Argentina (14), Armėnija (3), Australija (47), Austrija (10), Azerbaidžanas (3), Bahamai (4), Bangladešas (2), Belgija (4), Belizas (8), Beninas (4), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (19), Bosnija ir Hercegovina (3), Botsvana (3), Brazilija (20), Britų Mergelių salos (2), Brunėjus (2), Bulgarija (8), Burkina Fasas (6), Burundis (4), Butanas (3), Centrinės Afrikos Respublika (2), Danija (10), Dominika (2), Dominikos Respublika (6), Dramblio Kaulo Krantas (4), Egiptas (4), Ekvadoras (12), Estija (2), Etiopija (9), Fidžis (7), Filipinai (24), Gabonas (7), Gajana (1), Gana (5), Graikija (8), Gruzija (6), Guamas (1), Gvadelupa (4), Gvatemala (13), Gvinėja (2), Haitis (7), Hondūras (13), Honkongas (4), Indija (51), Indonezija (47), Iranas (2), Ispanija (37), Italija (13), Izraelis (4), JAV Mergelių salos (4), JAV mažosios salos (1), Jamaika (3), Japonija (49), Jemenas (3), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (20), Jungtinės Amerikos Valstijos (123), Juodkalnija (3), Kambodža (15), Kamerūnas (9), Kanada (11), Kazachija (1), Kenija (15), Kinija (105), Kipras (1), Kirgizija (1), Kolumbija (11), Komorai (7), Kongo Demokratinė Respublika (5), Kosta Rika (16), Kroatija (7), Kuba (13), Kuko Salos (4), Laosas (22), Latvija (2), Lenkija (6), Libanas (1), Liberija (2), Lichtenšteinas (1), Lietuva (1), Liuksemburgas (1), Madagaskaras (67), Majotas (8), Makedonija (2), Malaizija (32), Malavis (12), Malis (3), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (7), Martinika (2), Mauricijus (7), Meksika (68), Mianmaras (12), Mikronezija (1), Mozambikas (9), Naujoji Kaledonija (22), Naujoji Zelandija (31), Nepalas (16), Nigerija (6), Nikaragva (6), Norfolkas (1), Norvegija (9), Nyderlandai (13), Nyderlandų Antilai (3), Omanas (1), Pakistanas (4), Panama (14), Papua Naujoji Gvinėja (20), Paragvajus (8), Peru (13), Pietų Afrikos Respublika (23), Pietų Korėja (27), Pitkerno salos (1), Portugalija (12), Prancūzija (18), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (14), Pusiaujo Gvinėja (4), Reunjonas (1), Rumunija (3), Rusija (10), Saliamono Salos (3), Salvadoras (8), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (4), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (3), Singapūras (1), Sirija (1), Slovakija (3), Slovėnija (5), Somalis (4), Sudanas (3), Suomija (4), Tadžikija (1), Tailandas (39), Taivanas (32), Tanzanija (20), Terksas ir Kaikosas (2), Togas (3), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Tunisas (2), Turkija (6), Uganda (9), Ukraina (5), Urugvajus (1), Vanuatu (3), Venesuela (5), Vengrija (4), Vietnamas (47), Vokietija (18), Zambija (8), Zimbabvė (4), Čekija (3), Čilė (5), Šiaurės Korėja (2), Šri Lanka (7), Šv. Elenos sala (1), Švedija (34), Šveicarija (4). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (5), Nykstantys (3), Pažeidžiami (10), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (3), Trūksta duomenų (2).

Gentys Redaguoti

  1. Baltvas - Abeliophyllum Nakai, ?
  2. Sniegmedis - Chionanthus L., ?
  3.  ? Comoranthus ?, ?
  4.  ? Dimetra ?, ?
  5. Fontanezija - Fontanesia Labill., ?
  6. Prosmenė - Forestiera Poir., ?
  7. Forsitija - Forsythia Vahl, ?
  8. Uosis - Fraxinus L., ?
  9.  ? Haenianthus Griseb., ?
  10.  ? Hesperelaea ?, ?
  11. Jazminaitis - Jasminum L., ?
  12. Ligustras - Ligustrum L., ?
  13.  ? Menodora Bonpl., ?
  14.  ? Myxopyrum ?, ?
  15.  ? Nestegis Raf., ?
  16.  ? Noronhia ?, ?
  17.  ? Notelaea ?, ?
  18.  ? Nyctanthes ?, ?
  19. Alyvmedis - Olea ?, ?
  20. Kvepenė - Osmanthus Lour., ?
  21. Filėja - Phillyrea ?, ?
  22. Pikonija - Picconia ?, ?
  23.  ? Priogymnanthus ?, ?
  24.  ? Schrebera ?, ?
  25. Alyvos - Syringa L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Bervidiečiai
(Scrophulariales)
   
        84 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Alyvmediniai
(Oleaceae)
  15 genčių  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti