FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Olacaceae
Olacaceae

? Olacaceae Pilg., K.Krause, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Santalales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (1), Bahamai (1), Bangladešas (1), Belizas (2), Beninas (4), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (20), Botsvana (3), Brazilija (46), Brunėjus (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (8), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (7), Ekvadoras (12), Etiopija (2), Fidžis (2), Filipinai (4), Gabonas (14), Gajana (12), Gana (6), Guamas (1), Gvatemala (3), Gvinėja (5), Haitis (1), Hondūras (3), Indija (7), Indonezija (6), JAV Mergelių salos (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (2), Kamerūnas (15), Kinija (4), Kolumbija (20), Komorai (1), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (11), Kosta Rika (11), Kuba (2), Kuko Salos (2), Laosas (1), Liberija (6), Lichtenšteinas (2), Madagaskaras (8), Majotas (1), Malaizija (7), Malavis (3), Malis (1), Martinika (2), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Meksika (7), Mianmaras (4), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (9), Nigeris (1), Nikaragva (8), Nyderlandų Antilai (1), Panama (9), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (2), Peru (20), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzijos Gviana (10), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (14), Reunjonas (1), Ruanda (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (4), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (2), Siera Leonė (2), Singapūras (1), Surinamas (6), Tailandas (7), Taivanas (1), Tanzanija (6), Terksas ir Kaikosas (1), Uganda (3), Venesuela (28), Vietnamas (3), Zambija (5), Čadas (1), Šri Lanka (2). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (2), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1. Snapuolė - Anacolosa ?, ?
  2.  ? Aptandra ?, ?
  3.  ? Brachynema ?, ?
  4.  ? Cathedra ?, ?
  5.  ? Chaunochiton ?, ?
  6.  ? Coula ?, ?
  7.  ? Curupira ?, ?
  8.  ? Diogoa ?, ?
  9.  ? Douradoa ?, ?
  10. Džiugminas - Dulacia ?, ?
  11.  ? Engomegoma ?, ?
  12.  ? Erythropalum ?, ?
  13. Sijonuotė - Heisteria ?, ?
  14.  ? Lavallea ?, ?
  15.  ? Malania ?, ?
  16. Glebėstas - Minquartia ?, ?
  17. Gvildenis - Olax ?, ?
  18. Kabolis - Ongokea Pierre, ?
  19.  ? Phanerodiscus ?, ?
  20.  ? Scorodocarpus ?, ?
  21.  ? Strombosia ?, ?
  22.  ? Strombosiopsis ?, ?
  23.  ? Tetrastylidium ?, ?
  24. Ksimenija - Ximenia L., ?
  25.  ? Ximeniopsis ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Santaliečiai
(Santalales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Olacaceae)
  3 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti