FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ochetorhynchus andaecola
Ochetorhynchus andaecola
Apsaugos būklė

Uolinis dirvininis krosnius - Ochetorhynchus andaecola D'Orbigny, Lafresnaye, 1838, (Passeriformes) būrio (Furnariidae) šeimos (Ochetorhynchus) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ] Uolinis dirvininis krosnius turi ilgą ir klostuotą uodegą, kuri yra rusvos, labiau į orandžinę spalvos. Kūnas visas tamsiai rudos spalvos. Sparnai rudi, klostuoti. Visa papilvė, pagurklis baltas, kurių plunksnos yra storos, purios. Snapas pagal kūno proporcijas yra ilgas, 4-6 cm ilgio,juodas. Aplink akis balkšvi apvadai.Kojos pilkos.

Biologija Redaguoti

Natūralių buveinių dalis yra subtropinio arba tropinio klimato dideliame aukštyje susiformavę miškai ir subtropinio arba tropinio klimato dideliame aukštyje esančios pievos. Jie praleidžia didžiąją savo laiko dalį medžiuose. Stengiasi išvengti atviros teritorijos. Gyvena pusiau sausose žemumose, gausesnėje augmenijoje, krūmuotose lygumose. Dauguma maitinasi vieni arba poromis. Veisimasis vyksta rudenį, paprastai rugsėjo mėnesio gale.Stato vidutinius, apvalius, šiektiek pailgos formos lizdus iš smulkių krūmų šakelių ar medžių šakų iki trijų metrų virš žemės. Lizdas, kuris buvo pastatytas iš susipynusių šakų, gali būti apie 45 iki 30 centimetrų ilgio, su įėjimu apie 20 centimetrų ilgio, kuris veda į pailgą kamerą, kuri išklota šiaudais, žolėmis ir plunksnomis.Deda nuo vieno iki keturių kiaušinių.

Mityba Redaguoti

Minta vikšrais, įvairiais sliekais ir mašalais bei stambesniais vabzdžiais.

Paplitimas Redaguoti

.

Literatūra Redaguoti

  • Ochetorhynchus andaecola. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.
  • Use of the genus Ochetorhynchus follows SACC (2008).

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų   0
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
(Ochetorhynchus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Krosniniai
(Furnariidae)
    Rūšis
Uolinis dirvininis krosnius
(Ochetorhynchus andaecola)

Išnašos Redaguoti