FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nycticorax
Nankeen Night Heron juvenile
Nycticorax

Naktikoviai - Nycticorax Forster, 1817, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Ciconiiformes) būrio (Ardeidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Albanija (1), Alžyras (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Aruba (1), Australija (2), Austrija (1), Bahamai (1), Bangladešas (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Burundis (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Estija (1), Filipinai (2), Folklando (Malvinų) Salos (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (1), Graikija (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Indonezija (2), Iranas (1), Ispanija (1), Italija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kambodža (1), Kanada (1), Kazachija (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Latvija (1), Lenkija (1), Lesotas (1), Madagaskaras (1), Makedonija (1), Malaizija (2), Malavis (1), Malis (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Marokas (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Rumunija (1), Rusija (1), Rytų Timoras (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Serbija (1), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Sirija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Suomija (1), Surinamas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (1), Urugvajus (1), Uzbekija (1), Venesuela (1), Vengrija (1), Vokietija (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čekija (1), Čilė (1), Šri Lanka (1), Švedija (1), Šveicarija (1). 

Kai kurios genties rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Išnykę (3), Nekeliantys susirūpinimo (2).

Rūšys Redaguoti

  1. Naktikovas - Nycticorax nycticorax Linnaeus, 1758 [2]
  1.  ? Nycticorax megacephalus Milne-Edwards, 1873
  2.  ? Nycticorax mauritianus Newton, Gadow, 1893
  3.  ? Nycticorax duboisi Rothschild, 1907
  4.  ? Nycticorax caledonicus Gmelin, 1789

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Nycticorax Moehring, 1758. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=159122 on 2011-02-19
  • Nomenclator Zoologicus Žr.
  • Nycticorax. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 34 šeimos  
      7 rūšys
  Būrys
Gandriniai paukščiai
(Ciconiiformes)
    Gentis
Naktikoviai
(Nycticorax)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Garniniai
(Ardeidae)

  dar 37 būriai   dar 19 genčių  

Išnašos Redaguoti