FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Notacanthiformes
Notacanthiformes

Dyglianugarinės - Notacanthiformes ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės būrys.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama būrio rūšys (skliaustuose nurodytas šio būrio šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (8), Angola (3), Antigva ir Barbuda (1), Australija (11), Bahamai (3), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (2), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (4), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (3), Filipinai (4), Gabonas (3), Gana (1), Grenlandija (3), Gvadelupa (2), Gvinėja (1), Haitis (1), Indija (2), Indonezija (4), Islandija (4), Ispanija (11), Italija (2), Izraelis (3), JAV Mergelių salos (1), Japonija (6), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (3), Jungtinės Amerikos Valstijos (28), Kamerūnas (2), Kanada (7), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (5), Liberija (1), Madagaskaras (6), Malaizija (1), Marokas (11), Mauritanija (5), Meksika (7), Mozambikas (2), Namibija (5), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (5), Nigerija (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (5), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (6), Portugalija (9), Prancūzija (7), Prancūzijos Gviana (3), Prancūzijos Pietų Sritys (4), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saudo Arabija (1), Sen Pjeras ir Mikelonas (1), Senegalas (3), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (1), Surinamas (1), Taivanas (5), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Vakarų Sachara (8), Vanuatu (3), Venesuela (3), Volisas ir Futūna (2), Čilė (2), Žaliasis Kyšulys (4)..

Šeimos Redaguoti

  1. Driežinės plerniažuvės - Halosauridae Clausen, 1959 [2-13]
  2.  ? Notacanthidae Clausen, 1959 [5-9]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

Būrys
Dyglianugarinės
(Notacanthiformes)
  2 šeimos   14 genčių   58 rūšys
         
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)

  dar 42 būriai

Išnašos Redaguoti