FANDOM

Niujė
Flag of Niue
LocationNiue
Vietininkas Niujėje
Angliškai Niue
Vokiškai Niue
Prancūziškai Niue
Rusiškai Ниуэ

Niujė – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Niujėje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
1
  • 100px|link=Centropyge heraldi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centropyge heraldi</td><td class="smwtype_str">Centropyge heraldi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
13
  • 100px|link=Cenchrus caliculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cenchrus caliculatus</td><td class="smwtype_str">Cenchrus caliculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
14
  • 100px|link=Aleurites moluccana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aleurites moluccana</td><td class="smwtype_str">Aleurites moluccana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
9
  • 100px|link=Aplonis tabuensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplonis tabuensis</td><td class="smwtype_str">Aplonis tabuensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
65
  • 100px|link=Annepona mariae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annepona mariae</td><td class="smwtype_str">Annepona mariae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai132
1
  • 100px|link=Laticauda laticaudata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Laticauda laticaudata</td><td class="smwtype_str">Laticauda laticaudata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
12
  • 100px|link=Balistoides conspicillum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balistoides conspicillum</td><td class="smwtype_str">Balistoides conspicillum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Niujėje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
6
  • 100px|link=Bittium zebrum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium zebrum</td><td class="smwtype_str">Bittium zebrum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
7
  • 100px|link=Centropyge heraldi
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
2
  • 100px|link=Baltaskruostis garnys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltaskruostis garnys</td><td class="smwtype_str">Egretta novaehollandiae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
1
  • 100px|link=Purpurakaktis karvelis vaislesys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Purpurakaktis karvelis vaislesys</td><td class="smwtype_str">Ptilinopus porphyraceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
33
  • 100px|link=Conus catus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conus catus</td><td class="smwtype_str">Conus catus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai438
1
  • 100px|link=Mėlynvainikis loris atsiskyrėlis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynvainikis loris atsiskyrėlis</td><td class="smwtype_str">Vini australis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,400
1
  • 100px|link=Balistoides conspicillum
Silkiažuvės
Silkiažuvės1,385
1
  • 100px|link=Sardinella melanura
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sardinella melanura</td><td class="smwtype_str">Sardinella melanura</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Laticauda laticaudata
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
4
  • 100px|link=Calidris alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calidris alba</td><td class="smwtype_str">Calidris alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės770
4
  • 100px|link=Cheilopogon antoncichi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon antoncichi</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon antoncichi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
1
  • 100px|link=Aplonis tabuensis

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Niujėje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai2,465
2
  • 100px|link=Pritchardia pacifica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pritchardia pacifica</td><td class="smwtype_str">Pritchardia pacifica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai3,176
1
  • 100px|link=Syngonium angustatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Syngonium angustatum</td><td class="smwtype_str">Syngonium angustatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai24,686
1
  • 100px|link=Emilia sonchifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Emilia sonchifolia</td><td class="smwtype_str">Emilia sonchifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai3,294
4
  • 100px|link=Aureliana brasiliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aureliana brasiliana</td><td class="smwtype_str">Aureliana brasiliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai4,331
1
  • 100px|link=Hibiscus diversifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hibiscus diversifolius</td><td class="smwtype_str">Hibiscus diversifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
1
  • 100px|link=Dendrobium biflorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dendrobium biflorum</td><td class="smwtype_str">Dendrobium biflorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai6,743
2
  • 100px|link=Alyxia stellata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyxia stellata</td><td class="smwtype_str">Alyxia stellata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
1
  • 100px|link=Aleurites moluccana
Komeliniečiai
Komeliniečiai1,210
1
  • 100px|link=Commelina diffusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina diffusa</td><td class="smwtype_str">Commelina diffusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lecythidales
Lecythidales0
1
  • 100px|link=Barringtonia samoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barringtonia samoensis</td><td class="smwtype_str">Barringtonia samoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pandanales
Pandanales0
2
  • 100px|link=Pandanus niueensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pandanus niueensis</td><td class="smwtype_str">Pandanus niueensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai23,535
2
  • 100px|link=Canavalia rosea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canavalia rosea</td><td class="smwtype_str">Canavalia rosea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
2
  • 100px|link=Bikkia tetrandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bikkia tetrandra</td><td class="smwtype_str">Bikkia tetrandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai16,945
6
  • 100px|link=Cenchrus caliculatus
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.