FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Neoniphon
Neoniphon

? Neoniphon Castelnau, 1875, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Beryciformes) būrio (Holocentridae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (3), Antigva ir Barbuda (1), Australija (3), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Egiptas (1), Fidžis (3), Filipinai (3), Guamas (2), Haitis (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (3), Indonezija (4), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (2), Jamaika (1), Japonija (2), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kenija (2), Kinija (1), Kiribatis (3), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (1), Komorai (3), Kuba (1), Kuko Salos (3), Madagaskaras (2), Malaizija (2), Marianos Šiaurinės Salos (1), Maršalo salos (3), Mauricijus (2), Mikronezija (3), Mozambikas (3), Naujoji Kaledonija (3), Nyderlandų Antilai (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (1), Prancūzija (4), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (1), Reunjonas (2), Saliamono Salos (4), Samoa (2), Saudo Arabija (1), Seišeliai (3), Singapūras (1), Sudanas (1), Tailandas (1), Taivanas (4), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tokelau (2), Tonga (3), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Vanuatu (3), Vietnamas (2), Volisas ir Futūna (2), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Neoniphon argenteus Valenciennes, 1831
  2.  ? Neoniphon aurolineatus Liénard, 1839
  3.  ? Neoniphon marianus Cuvier, 1829
  4.  ? Neoniphon opercularis Valenciennes, 1831
  5.  ? Neoniphon sammara Forsskål, 1775

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
      5 rūšys
  Būrys
Beriksažuvės
(Beryciformes)
    Gentis
(Neoniphon)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Voveržuvinės
(Holocentridae)

Išnašos Redaguoti