FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nelsonia
Nelsonia

? Nelsonia R. Br., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės bervidiečių (Scrophulariales) eilės akantinių (Acanthaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Beninas (2), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (1), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Eritrėja (1), Etiopija (1), Gabonas (2), Gana (1), Hondūras (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kamerūnas (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Liberija (1), Madagaskaras (1), Malavis (2), Malis (1), Meksika (1), Mozambikas (1), Nepalas (1), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (1), Nyderlandai (1), Panama (1), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (2), Salvadoras (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Senegalas (1), Siera Leonė (1), Sudanas (1), Tailandas (1), Tanzanija (2), Uganda (1), Vietnamas (1), Zambija (2)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Nelsonia canescens Lam., Spreng., 1824
  2.  ? Nelsonia gracilis Vollesen, 1994
  3.  ? Nelsonia nummulariaefolia Vahl, Roem., Schult., 1817
  4.  ? Nelsonia smithii Oerst., 1854

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
      2 rūšys
  Eilė
Bervidiečiai
(Scrophulariales)
    Gentis
(Nelsonia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Akantiniai
(Acanthaceae)

  dar 66 eilės   dar 35 gentys  

Išnašos Redaguoti