FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nectarinia pulchella
Nectarinia pulchella
Apsaugos būklė

? Nectarinia pulchella Linnaeus, 1766, (Passeriformes) būrio (Nectariniidae) šeimos (Nectarinia) genties paukščių rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Kūnas yra 10 cm ilgio. Sveria 7 g. Sparnai tamsiai rudos spalvos. Akys juodos. Snapas yra vidutinio ilgumo, tamsios spalvos, lenktas žemyn. Patinai šiek tiek skiriasi nuo patelių. Patinų pagrindinė kūno spalva yra blizgi, tamsiai žalia spalva, taip pat geltona. Turi tamsiai raudoną ruožą ant krūtinės, taip pat keletą melsvų plėmų. Turi ilgą, tamsią uodegą. Patelės yra žalsvai rusvos spalvos. Papilvė gelsva.

Biologija Redaguoti

Šios rūšies paukščiai dar skirstomi į du porūšius. Jų natūralios buveinės yra tropinėje ir subtropinėje klimato juostose, savanose, 250-2000 m aukštyje. Pagal savo gyvenamą zoną jie yra sezoniniai paukščiai. Lizdus suka medžiuose. Deda po 1-2 kiaušinius. Plasnoja greitai, trumpais sparnais.

Mityba Redaguoti

Minta nektaru, smulkiais vabzdžiais, vorais. Vabzdžiais dažniausiai minta tada, kai maitina jauniklius.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Nectarinia pulchella. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 90 šeimų   dar 79 rūšys
       
  Būrys
Žvirbliniai paukščiai
(Passeriformes)
    Gentis
Tikrosios nektarinos
(Nectarinia)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Nektarininiai
(Nectariniidae)
    Rūšis
(Nectarinia pulchella)

Išnašos Redaguoti