FANDOM

Nauru
Flag of Nauru
LocationNauru
Vietininkas Nauru
Angliškai Nauru
Vokiškai Nauru
Prancūziškai Nauru
Rusiškai Науру

Nauru – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Nauru aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
10
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf septemfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf septemfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
16
  • 100px|link=Alpinia purpurata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alpinia purpurata</td><td class="smwtype_str">Alpinia purpurata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
8
  • 100px|link=Bauhinia monandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bauhinia monandra</td><td class="smwtype_str">Bauhinia monandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
51
  • 100px|link=Acus crenulatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acus crenulatus</td><td class="smwtype_str">Acus crenulatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
20
  • 100px|link=Apogon cookii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apogon cookii</td><td class="smwtype_str">Apogon cookii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Nauru aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
1
  • 100px|link=Myripristis berndti
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Myripristis berndti</td><td class="smwtype_str">Myripristis berndti</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
4
  • 100px|link=Cerithium columna
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerithium columna</td><td class="smwtype_str">Cerithium columna</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
17
  • 100px|link=Abudefduf septemfasciatus
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
25
  • 100px|link=Acus crenulatus
  • pilnas sąrašas
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
4
  • 100px|link=Arothron hispidus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron hispidus</td><td class="smwtype_str">Arothron hispidus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
3
  • 100px|link=Scorpaenodes guamensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scorpaenodes guamensis</td><td class="smwtype_str">Scorpaenodes guamensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
4
  • 100px|link=Gymnothorax breedeni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnothorax breedeni</td><td class="smwtype_str">Gymnothorax breedeni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
1
  • 100px|link=Cheilopogon suttoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon suttoni</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon suttoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Nauru aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Astriečiai
Astriečiai0
1
  • 100px|link=Tridax procumbens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tridax procumbens</td><td class="smwtype_str">Tridax procumbens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
3
  • 100px|link=Alpinia purpurata
  • pilnas sąrašas
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
1
  • 100px|link=Tradescantia spathacea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Tradescantia spathacea</td><td class="smwtype_str">Tradescantia spathacea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
3
  • 100px|link=Hippeastrum puniceum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippeastrum puniceum</td><td class="smwtype_str">Hippeastrum puniceum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
1
  • 100px|link=Clerodendrum inerme
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clerodendrum inerme</td><td class="smwtype_str">Clerodendrum inerme</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pandanales
Pandanales0
1
  • 100px|link=Pandanus tectorius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pandanus tectorius</td><td class="smwtype_str">Pandanus tectorius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
5
  • 100px|link=Bauhinia monandra
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
1
  • 100px|link=Saldinia oblongifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saldinia oblongifolia</td><td class="smwtype_str">Saldinia oblongifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Chordifex chaunocoleus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordifex chaunocoleus</td><td class="smwtype_str">Chordifex chaunocoleus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
7
  • 100px|link=Cenchrus biflorus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cenchrus biflorus</td><td class="smwtype_str">Cenchrus biflorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.