FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Juncaginaceae
Narytžoliniai

Narytžoliniai - Juncaginaceae Rich., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus lelijainių (Liliopsida) klasės (Alismatales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Alžyras (1), Andora (1), Argentina (5), Australija (17), Austrija (1), Bahamai (1), Belgija (2), Bolivija (3), Brazilija (2), Danija (2), Ekvadoras (1), Farerai (1), Folklando (Malvinų) Salos (1), Graikija (1), Gruzija (2), Indija (1), Islandija (2), Ispanija (5), Italija (2), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kanada (5), Kazachija (1), Kinija (2), Kolumbija (1), Lenkija (3), Madagaskaras (1), Marokas (1), Meksika (3), Mongolija (2), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Norvegija (2), Nyderlandai (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Portugalija (4), Prancūzija (3), Rusija (2), Suomija (2), Tunisas (1), Turkija (3), Urugvajus (2), Vengrija (2), Vokietija (2), Čilė (5), Švedija (2), Šveicarija (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Lilaea Bonpl., ?
  2.  ? Tetroncium ?, ?
  3. Narytžolė - Triglochin L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 12 šeimų  
   
  Eilė
Dumblialaiškiečiai
(Alismatales)
   
        8 rūšys
  Klasė
Lelijainiai
(Liliopsida)
    Šeima
Narytžoliniai
(Juncaginaceae)
  2 gentys  
         
  dar 18 eilių  

Išnašos Redaguoti