FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Narcinidae
Narcinidae

? Narcinidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Torpediniformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (2), Australija (3), Bahamai (1), Bangladešas (1), Belizas (1), Brazilija (3), Dominika (1), Ekvadoras (1), Filipinai (2), Gajana (2), Grenada (1), Gvatemala (2), Indija (6), Indonezija (3), Iranas (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (9), Kambodža (2), Kinija (4), Kolumbija (8), Kosta Rika (3), Kuba (1), Malaizija (5), Meksika (7), Mianmaras (2), Mozambikas (1), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Pakistanas (2), Panama (4), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Portugalija (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (3), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Sent Lusija (1), Singapūras (1), Somalis (5), Surinamas (3), Tailandas (1), Taivanas (6), Trinidadas ir Tobagas (2), Venesuela (3), Vietnamas (2), Čilė (2), Šri Lanka (4)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Narcininae ?, ? [0-0]
  2.  ? Narkinae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1.  ? Benthobatis ?, ?
  2.  ? Diplobatis ?, ?
  3.  ? Diplobatus ?, ?
  4.  ? Discopyge ?, ?
  5.  ? Narcine Henle, 1834

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Būrys
(Torpediniformes)
   
        53 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Narcinidae)
  7 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti