FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Accipiter ovampensis
AccipiterOvampensisKeulemans
Namibinis paukštvanagis
Apsaugos būklė

Namibinis paukštvanagis - Accipiter ovampensis Gurney, 1875, chordinių (Chordata) tipo paukščių (Aves) klasės sakalinių paukščių (Falconiformes) būrio vanaginių (Accipitridae) šeimos (Accipiter) genties rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Pasitaiko dviejų spalvų: ruda kūno viršus arba paprastai raudonai ruda apatinė dalis. Kontrastingi tamsūs skruostai. Tačiau šios formos neturi nieko bendro su suaugusiųjų. Jauniklių akys taip pat yra tamsiai rudos spalvos, šviesiai oranžinės kojos, plona uodega ir sparnai. Suaugusį galima atskirti iš tamsių akių, oranžinės spalvos, o jaunikliai turi geltoną rainelę, yra ryškesnė antakių juostelė. Turi ilgus, smailius sparnus ir trumpas kojas. Galva maža. Pirštai yra gana ilgi. Uodega su baltomis dėmėmis. Patelė yra daug didesnė nei patinas.

Biologija Redaguoti

Medžioklė vyksta skrydžio metu. Medžioja grobį atvirose teritorijose. Tuoktuvių metu patinas ir patelė suka ratą kartu. Lizdas paprastai statomas aukštai medžiuose. Sukamas iš šakų, žievės ir lapų.

Mityba Redaguoti

Minta mažais gyvūnais, vabzdžiais. Patelė minta balandžio dydžio gyvūnais.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Accipiter ovampensis. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos   dar 53 rūšys
       
  Būrys
Sakaliniai paukščiai
(Falconiformes)
    Gentis
Tikrieji vanagai
(Accipiter)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vanaginiai
(Accipitridae)
    Rūšis
Namibinis paukštvanagis
(Accipiter ovampensis)

Išnašos Redaguoti