FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Nacellidae
Nacellidae

? [[|]] ?, ?, moliuskų (Mollusca) tipo pilvakojų (Gastropoda) klasės šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (8), Egiptas (1), Fidžis (4), Filipinai (4), Indija (1), Indonezija (5), Izraelis (2), Japonija (7), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kenija (2), Kinija (2), Komorai (2), Madagaskaras (2), Majotas (1), Malaizija (1), Mauricijus (4), Meksika (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (2), Naujoji Zelandija (9), Omanas (3), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (3), Pietų Korėja (3), Prancūzijos Polinezija (2), Seišeliai (2), Singapūras (1), Tailandas (1), Taivanas (4), Tanzanija (1), Vietnamas (1), Čilė (1), Šri Lanka (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Cellana H. Adams, 1869 [38]

Literatūra Redaguoti

  • Gofas, S. (2010). Nacellidae. In: Bouchet, P.; Gofas, S.; Rosenberg, G. (2010) World Marine Mollusca database. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)
  • Costello, M.J.; Emblow, C.; White, R. (Ed.). (2001). European register of marine species: a check-list of the marine species in Europe and a bibliography of guides to their identification. Collection Patrimoines Naturels, 50. Muséum national d'Histoire Naturelle: Paris, France. ISBN 2-85653-538-0. 463 pp. Žr.
  • Nakano T. & Ozawa T. 2007. Worldwide phylogeography of limpets of the order Patellogastropoda: molecular, morphological and paleontological evidence. Journal of Molluscan Studies 73: 79–99. Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 36 šeimos  
   
  Būrys
(Archaeogastropoda)
   
        2 rūšys
  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
(Nacellidae)
  1 Gentis
(Cellana)

  dar 22 būriai  

Išnašos Redaguoti