FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Myrophis
Myrophis

? Myrophis Lütken, 1852, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio (Ophichthidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angilija (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Australija (1), Bahamai (4), Barbadosas (3), Belizas (3), Beninas (1), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gambija (1), Gana (1), Guamas (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Hondūras (3), Indija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (5), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kolumbija (4), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kuba (5), Liberija (1), Madagaskaras (2), Martinika (1), Maršalo salos (1), Mauricijus (1), Mauritanija (1), Meksika (3), Mikronezija (2), Mozambikas (1), Nigerija (1), Nikaragva (3), Nyderlandų Antilai (1), Panama (4), Peru (1), Portugalija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Surinamas (1), Taivanas (2), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vakarų Sachara (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Myrophis anterodorsalis McCosker, Böhlke, 1989
  2.  ? Myrophis cheni Snieginės žąsys, Weng, 1967
  3.  ? Myrophis lepturus Kotthaus, 1968
  4.  ? Myrophis microchir Bleeker, 1864
  5.  ? Myrophis platyrhynchus Breder, 1927
  6.  ? Myrophis plumbeus Cope, 1871
  7.  ? Myrophis punctatus Lütken, 1852
  8.  ? Myrophis vafer Jordan, Gilbert, 1883

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
      8 rūšys
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
    Gentis
(Myrophis)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Aštriauodegiai unguriai
(Ophichthidae)

Išnašos Redaguoti