FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Myrichthys
Myrichthys

? Myrichthys Girard, 1859, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Anguilliformes) būrio (Ophichthidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Antigva ir Barbuda (2), Australija (2), Bahamai (4), Barbadosas (4), Belizas (3), Bermudai (2), Brazilija (3), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Džibutis (1), Egiptas (1), Ekvadoras (2), Eritrėja (1), Fidžis (2), Filipinai (2), Guamas (2), Gvadelupa (1), Haitis (2), Hondūras (1), Indija (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (2), Ispanija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (3), Jamaika (4), Japonija (4), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Kalėdų sala (1), Kanada (2), Kenija (2), Kinija (1), Kiribatis (2), Kolumbija (3), Komorai (1), Kosta Rika (3), Kuba (4), Kuko Salos (2), Madagaskaras (2), Maršalo salos (3), Mauricijus (2), Meksika (9), Mikronezija (2), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (1), Nikaragva (2), Nyderlandų Antilai (3), Panama (7), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (2), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (4), Reunjonas (1), Saliamono Salos (2), Salvadoras (2), Samoa (1), San Tomė ir Prinsipė (1), Saudo Arabija (1), Seišeliai (2), Sent Lusija (4), Sent Vinsentas ir Grenadinai (4), Taivanas (3), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (2), Tuvalu (1), Vanuatu (2), Vietnamas (1), Volisas ir Futūna (1), Čilė (2), Šri Lanka (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Myrichthys aspetocheiros McCosker, Rosenblatt, 1993
  2.  ? Myrichthys bleekeri Gosline, 1951
  3.  ? Myrichthys breviceps Richardson, 1848
  4.  ? Myrichthys colubrinus Boddaert, 1781
  5.  ? Myrichthys maculosus Cuvier, 1816
  6.  ? Myrichthys magnificus Abbott, 1860
  7.  ? Myrichthys ocellatus Lesueur, 1825
  8.  ? Myrichthys pantostigmius Jordan, McGregor, 1898
  9.  ? Myrichthys pardalis Valenciennes, 1839
  10.  ? Myrichthys tigrinus Girard, 1859
  11.  ? Myrichthys xysturus Jordan, Gilbert, 1882

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      11 rūšių
  Būrys
Unguriažuvės
(Anguilliformes)
    Gentis
(Myrichthys)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Aštriauodegiai unguriai
(Ophichthidae)

Išnašos Redaguoti