FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Myricaceae
Myricaceae

? Myricaceae ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Myricales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Argentina (1), Australija (4), Bahamai (1), Belgija (1), Belizas (1), Bolivija (2), Botsvana (1), Butanas (1), Danija (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (3), Gvatemala (2), Hondūras (3), Indija (2), Indonezija (1), Ispanija (3), Jamaika (1), Japonija (2), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (14), Kanada (4), Kinija (5), Kolumbija (4), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kuba (1), Latvija (1), Lenkija (2), Madagaskaras (4), Malavis (2), Meksika (3), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (1), Nikaragva (1), Norvegija (1), Nyderlandai (3), Panama (3), Peru (3), Pietų Afrikos Respublika (8), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (2), Puerto Rikas (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Singapūras (1), Suomija (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (3), Venesuela (3), Vietnamas (1), Vokietija (1), Čilė (1), Švedija (3). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (1), Nekeliantys susirūpinimo (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Canacomyrica ?, ?
  2. Ūgras - Comptonia L'Hér., Ait., ?
  3. Vaškuonė - Morella Lour., ?
  4. Sotvaras - Myrica L., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

Eilė
Sotvariečiai
(Myricales)
  Šeima
(Myricaceae)
  4 gentys   12 rūšių
         
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)

  dar 66 eilės

Išnašos Redaguoti