FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Myliobatidae
Myliobatidae

? Myliobatidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Elasmobranchii) klasės (Rajiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Argentina (3), Australija (9), Bachreinas (1), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (1), Beninas (4), Bermudai (2), Bisau Gvinėja (4), Brazilija (8), Danija (1), Dramblio Kaulo Krantas (8), Džibutis (2), Egiptas (2), Ekvadoras (6), Fidžis (1), Filipinai (7), Gabonas (4), Gajana (2), Gana (6), Gruzija (1), Guamas (1), Gvinėja (4), Haitis (1), Indija (9), Indonezija (6), Iranas (1), Ispanija (4), Italija (3), Izraelis (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (12), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (21), Kambodža (4), Kamerūnas (4), Kanada (1), Kinija (6), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (2), Kroatija (1), Kuba (1), Liberija (4), Madagaskaras (1), Malaizija (2), Marokas (1), Maršalo salos (3), Mauritanija (5), Meksika (17), Mianmaras (1), Mozambikas (3), Namibija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (4), Norfolkas (1), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (3), Pakistanas (7), Panama (3), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (4), Pietų Afrikos Respublika (14), Pietų Korėja (3), Portugalija (1), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (4), Reunjonas (2), Saliamono Salos (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (2), Seišeliai (2), Senegalas (9), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Siera Leonė (4), Singapūras (1), Somalis (1), Surinamas (2), Tailandas (10), Taivanas (9), Tanzanija (4), Togas (4), Tunisas (2), Turkija (1), Urugvajus (2), Vakarų Sachara (1), Venesuela (2), Čilė (3), Šri Lanka (8), Švedija (1)..

Pošeimiai Redaguoti

  1.  ? Myliobatinae ?, ? [0-0]
  2.  ? Mobulinae ?, ? [0-0]
  3.  ? Rhinopterinae ?, ? [0-0]

Gentys Redaguoti

  1. Dėmėtosios pelėdinės rajos - Aetobatus De Blainville, 1816
  2.  ? Aetomylaeus Garman, 1908
  3. Skrajosios rajos - Aetomylus Garman, ?
  4.  ? Aodon ?, ?
  5.  ? Manta Bancroft, 1829
  6.  ? Myliobatis Cuvier, 1816
  7.  ? Myliobatus ?, ?
  8.  ? Mobula Rafinesque, 1810
  9.  ? Pteromylaeus Garman, 1913
  10.  ? Rhinoptera Hasselt, 1824
  11.  ? Rhinopthera ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2011). Myliobatidae. In: Nicolas Bailly (2011). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=105710 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Būrys
(Rajiformes)
   
        59 rūšys
  Klasė
Plokštėtažiaunės žuvys
(Elasmobranchii)
    Šeima
(Myliobatidae)
  25 gentys  
         
  0  

Išnašos Redaguoti