FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Mulloidichthys
Mulloidichthys martinicus
Mulloidichthys

Mažadantės barzdotės - Mulloidichthys Whitley, 1929, chordinių (Chordata) tipo stipinpelekių žuvų (Actinopterygii) klasės ešeržuvių (Perciformes) būrio barzdotinių (Mullidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (2), Australija (4), Bahamai (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dominika (1), Egiptas (2), Ekvadoras (1), Eritrėja (1), Fidžis (4), Filipinai (3), Grenada (1), Guamas (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Indijos Vandenyno Britų Sritis (1), Indonezija (2), Izraelis (1), JAV mažosios salos (4), Jamaika (1), Japonija (5), Jordanija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kaimanų salos (1), Kalėdų sala (1), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (1), Kiribatis (5), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Kolumbija (2), Komorai (2), Kosta Rika (1), Kuba (1), Kuko Salos (2), Kuveitas (1), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Maršalo salos (5), Mauricijus (2), Meksika (2), Mikronezija (3), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Panama (2), Papua Naujoji Gvinėja (3), Pietų Afrikos Respublika (2), Pitkerno salos (2), Portugalija (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (6), Puerto Rikas (1), Reunjonas (3), Saliamono Salos (4), Samoa (2), Saudo Arabija (2), Seišeliai (2), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (2), Somalis (2), Sudanas (1), Surinamas (1), Taivanas (4), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Tuvalu (2), Vanuatu (3), Venesuela (1), Vietnamas (2), Volisas ir Futūna (2), Čilė (1), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Rūšys Redaguoti

  1. Meksikinė mažadantė barzdotė - Mulloidichthys dentatus Gill, 1862
  2. Geltonjuostė mažadantė barzdotė - Mulloidichthys flavolineatus Lacepède, 1801
  3. Geltonoji mažadantė barzdotė - Mulloidichthys martinicus Cuvier, 1829
  4. Netikroji mažadantė barzdotė - Mulloidichthys mimicus Randall, Guézé, 1980
  5. Oranžinė mažadantė barzdotė - Mulloidichthys pfluegeri Steindachner, 1900
  6. Gelsvapelekė mažadantė barzdotė - Mulloidichthys vanicolensis Valenciennes, 1831

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 155 šeimos  
      6 rūšys
  Būrys
Ešeržuvės
(Perciformes)
    Gentis
Mažadantės barzdotės
(Mulloidichthys)

  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
Barzdotinės
(Mullidae)

Išnašos Redaguoti