FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Moringaceae
Moringaceae

? Moringaceae Martynov, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Capparales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Australija (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Burkina Fasas (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Etiopija (3), Filipinai (1), Gajana (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (2), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (2), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (1), Kenija (1), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Laosas (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (1), Meksika (1), Namibija (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Nikaragva (1), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Zimbabvė (1), Švedija (1)..

Gentys Redaguoti

  1. Moringa - Moringa Adans., ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 5 šeimos  
   
  Eilė
Kapariečiai
(Capparales)
   
        1 Rūšis
([[]])
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Moringaceae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti