FANDOM

Montseratas
Flag of Montserrat
LocationMontserrat
Vietininkas Montserate
Angliškai Montserrat
Vokiškai Montserrat
Prancūziškai Montserrat
Rusiškai Монтсеррат

Montseratas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Montserate aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
2
  • 100px|link=Marmurinis švelniadryžis gruperis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Marmurinis švelniadryžis gruperis</td><td class="smwtype_str">Dermatolepis inermis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
43
  • 100px|link=Agave karatto
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agave karatto</td><td class="smwtype_str">Agave karatto</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
87
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelmoschus esculentus</td><td class="smwtype_str">Abelmoschus esculentus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
58
  • 100px|link=Antilinė zenaida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antilinė zenaida</td><td class="smwtype_str">Zenaida aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
6
  • 100px|link=Anachis alliouagana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anachis alliouagana</td><td class="smwtype_str">Anachis alliouagana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
3
  • 100px|link=Caretta caretta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caretta caretta</td><td class="smwtype_str">Caretta caretta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
33
  • 100px|link=Ablennes hians
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ablennes hians</td><td class="smwtype_str">Ablennes hians</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
1
  • 100px|link=Megaptera novaeangliae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Megaptera novaeangliae</td><td class="smwtype_str">Megaptera novaeangliae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Montserate aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
2
  • 100px|link=Atherinomorus stipes
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherinomorus stipes</td><td class="smwtype_str">Atherinomorus stipes</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Atogrąžinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atogrąžinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus lherminieri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
1
  • 100px|link=Diretmoides pauciradiatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diretmoides pauciradiatus</td><td class="smwtype_str">Diretmoides pauciradiatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Brotulės
Brotulės637
1
  • 100px|link=Snyderidia canina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Snyderidia canina</td><td class="smwtype_str">Snyderidia canina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
1
  • 100px|link=Megaptera novaeangliae
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
9
  • 100px|link=Caranx crysos
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caranx crysos</td><td class="smwtype_str">Caranx crysos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Coccyzus minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccyzus minor</td><td class="smwtype_str">Coccyzus minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Fulica caribaea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica caribaea</td><td class="smwtype_str">Fulica caribaea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Fregata magnificens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata magnificens</td><td class="smwtype_str">Fregata magnificens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Antilinė zenaida
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
2
  • 100px|link=Dibranchus atlanticus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dibranchus atlanticus</td><td class="smwtype_str">Dibranchus atlanticus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Podilymbus podiceps, PodilymbusPodiceps 6869, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Podilymbus podiceps</td><td class="smwtype_str">Podilymbus podiceps</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Myctophiformes
Myctophiformes387
4
  • 100px|link=Centrobranchus nigroocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Centrobranchus nigroocellatus</td><td class="smwtype_str">Centrobranchus nigroocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
5
  • 100px|link=Anachis alliouagana
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Bothus ocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus ocellatus</td><td class="smwtype_str">Bothus ocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
6
  • 100px|link=Balistes capriscus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balistes capriscus</td><td class="smwtype_str">Balistes capriscus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Falco peregrinus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco peregrinus</td><td class="smwtype_str">Falco peregrinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
1
  • 100px|link=Dactylopterus volitans
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylopterus volitans</td><td class="smwtype_str">Dactylopterus volitans</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Syngnathus floridae
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Syngnathus floridae</td><td class="smwtype_str">Syngnathus floridae</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Arenaria interpres
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arenaria interpres</td><td class="smwtype_str">Arenaria interpres</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Testudines
Testudines10
3
  • 100px|link=Caretta caretta
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
1
  • 100px|link=Moringua edwardsi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Moringua edwardsi</td><td class="smwtype_str">Moringua edwardsi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
6
  • 100px|link=Ablennes hians
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Juodasis amerikinis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodasis amerikinis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Cypseloides niger</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Ceryle alcyon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceryle alcyon</td><td class="smwtype_str">Ceryle alcyon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
21
  • 100px|link=Bananinis parulidas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bananinis parulidas</td><td class="smwtype_str">Coereba flaveola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Mėlynsparnė kryklė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mėlynsparnė kryklė</td><td class="smwtype_str">Anas discors</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Montserate aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
2
  • 100px|link=Prestoea acuminata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Prestoea acuminata</td><td class="smwtype_str">Prestoea acuminata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bromelijiečiai
Bromelijiečiai0
1
  • 100px|link=Pitcairnia angustifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pitcairnia angustifolia</td><td class="smwtype_str">Pitcairnia angustifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
5
  • 100px|link=Solanum americanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Solanum americanum</td><td class="smwtype_str">Solanum americanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cyclanthales
Cyclanthales0
1
  • 100px|link=Asplundia rigida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asplundia rigida</td><td class="smwtype_str">Asplundia rigida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
4
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
2
  • 100px|link=Ficus americana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ficus americana</td><td class="smwtype_str">Ficus americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
2
  • 100px|link=Cerasus pseudocerasus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus pseudocerasus</td><td class="smwtype_str">Cerasus pseudocerasus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
16
  • 100px|link=Apteria aphylla
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apteria aphylla</td><td class="smwtype_str">Apteria aphylla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
2
  • 100px|link=Catharanthus roseus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Catharanthus roseus</td><td class="smwtype_str">Catharanthus roseus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
2
  • 100px|link=Casearia sylvestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Casearia sylvestris</td><td class="smwtype_str">Casearia sylvestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Opuntia dillenii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Opuntia dillenii</td><td class="smwtype_str">Opuntia dillenii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
3
  • 100px|link=Alpinia zerumbet
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alpinia zerumbet</td><td class="smwtype_str">Alpinia zerumbet</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
2
  • 100px|link=Reseda alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Reseda alba</td><td class="smwtype_str">Reseda alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
1
  • 100px|link=Phyllanthus amarus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Phyllanthus amarus</td><td class="smwtype_str">Phyllanthus amarus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
1
  • 100px|link=Aristolochia labiata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia labiata</td><td class="smwtype_str">Aristolochia labiata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
4
  • 100px|link=Callisia repens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Callisia repens</td><td class="smwtype_str">Callisia repens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
2
  • 100px|link=Agave karatto
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
1
  • 100px|link=Canella winterana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Canella winterana</td><td class="smwtype_str">Canella winterana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
10
  • 100px|link=Clidemia umbrosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Clidemia umbrosa</td><td class="smwtype_str">Clidemia umbrosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
5
  • 100px|link=Cardiospermum halicacabum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cardiospermum halicacabum</td><td class="smwtype_str">Cardiospermum halicacabum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
9
  • 100px|link=Cayaponia racemosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cayaponia racemosa</td><td class="smwtype_str">Cayaponia racemosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
1
  • 100px|link=Aegiphila martinicensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegiphila martinicensis</td><td class="smwtype_str">Aegiphila martinicensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
1
  • 100px|link=Piper aequale
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Piper aequale</td><td class="smwtype_str">Piper aequale</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
23
  • 100px|link=Acacia glauca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia glauca</td><td class="smwtype_str">Acacia glauca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
2
  • 100px|link=Bredemeyera martiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bredemeyera martiana</td><td class="smwtype_str">Bredemeyera martiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
7
  • 100px|link=Chiococca alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chiococca alba</td><td class="smwtype_str">Chiococca alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
2
  • 100px|link=Chordifex capillaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordifex capillaceus</td><td class="smwtype_str">Chordifex capillaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
2
  • 100px|link=Ilex dioica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ilex dioica</td><td class="smwtype_str">Ilex dioica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
12
  • 100px|link=Machaerina restioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Machaerina restioides</td><td class="smwtype_str">Machaerina restioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
1
  • 100px|link=Aconitum brunneum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum brunneum</td><td class="smwtype_str">Aconitum brunneum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
2
  • 100px|link=Condalia montana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Condalia montana</td><td class="smwtype_str">Condalia montana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.