FANDOM

Mongolija
Flag of Mongolia
LocationMongolia
Vietininkas Mongolijoje
Angliškai Mongolia
Vokiškai Mongolei
Prancūziškai Mongolie
Rusiškai Монголия

Mongolija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Mongolijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
9
  • 100px|link=Ausytasis saulešeris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ausytasis saulešeris</td><td class="smwtype_str">Lepomis megalotis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
216
  • 100px|link=Agropyron cristatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agropyron cristatum</td><td class="smwtype_str">Agropyron cristatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
679
  • 100px|link=Achillea alpina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea alpina</td><td class="smwtype_str">Achillea alpina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Nėginiai apskritažiomeniai
Nėginiai apskritažiomeniai12
1
  • 100px|link=Lampetra planeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lampetra planeri</td><td class="smwtype_str">Lampetra planeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Paukščiai
Paukščiai4
222
  • 100px|link=Acrocephalus aedon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus aedon</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus aedon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
33
  • 100px|link=Alburnus orontis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alburnus orontis</td><td class="smwtype_str">Alburnus orontis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Mongolijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Amiiformes
Amiiformes56
1
  • 100px|link=Amia calva, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amia calva</td><td class="smwtype_str">Amia calva</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
1
  • 100px|link=Labidesthes sicculus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Labidesthes sicculus</td><td class="smwtype_str">Labidesthes sicculus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Fundulus diaphanus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fundulus diaphanus</td><td class="smwtype_str">Fundulus diaphanus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dygliažuvės
Dygliažuvės10
2
  • 100px|link=Gasterosteus aculeatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gasterosteus aculeatus</td><td class="smwtype_str">Gasterosteus aculeatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Esociformes
Esociformes0
1
  • 100px|link=Europinė lydeka, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinė lydeka</td><td class="smwtype_str">Esox lucius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
12
  • 100px|link=Ausytasis saulešeris
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Didysis baublys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis baublys</td><td class="smwtype_str">Botaurus stellaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Cuculus saturatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cuculus saturatus</td><td class="smwtype_str">Cuculus saturatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Eurazinė grąžiagalvė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eurazinė grąžiagalvė</td><td class="smwtype_str">Jynx torquilla</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Chlamydotis undulata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chlamydotis undulata</td><td class="smwtype_str">Chlamydotis undulata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Pelecanus erythrorhynchos, Pelicans 11.3.2007, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pelecanus erythrorhynchos</td><td class="smwtype_str">Pelecanus erythrorhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpžuvės
Karpžuvės319
16
  • 100px|link=Alburnus orontis
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Didysis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis purplelis</td><td class="smwtype_str">Streptopelia orientalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
1
  • 100px|link=Vėgėlė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vėgėlė</td><td class="smwtype_str">Lota lota</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Nariniai paukščiai
Nariniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Gavia immer, Gavia immer -Maine, USA -nest-8a (1), Loon, common 04-24 a, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gavia immer</td><td class="smwtype_str">Gavia immer</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Petromyzontiformes
Petromyzontiformes95
1
  • 100px|link=Lampetra planeri
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
20
  • 100px|link=Azijinis suopis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azijinis suopis</td><td class="smwtype_str">Buteo hemilasius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes295
3
  • 100px|link=Coregonus artedi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coregonus artedi</td><td class="smwtype_str">Coregonus artedi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
24
  • 100px|link=Baltasparnė žuvėdra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasparnė žuvėdra</td><td class="smwtype_str">Chlidonias leucopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Altajinis ularas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Altajinis ularas</td><td class="smwtype_str">Tetraogallus altaicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Juodasis čiurlys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodasis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus apus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šamažuvės
Šamažuvės836
4
  • 100px|link=Ameiurus melas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ameiurus melas</td><td class="smwtype_str">Ameiurus melas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Keršasis tulžys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Keršasis tulžys</td><td class="smwtype_str">Megaceryle alcyon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
124
  • 100px|link=Acrocephalus aedon
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
16
  • 100px|link=Amerikinė cyplė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amerikinė cyplė</td><td class="smwtype_str">Anas americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Mongolijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
8
  • 100px|link=Chelidonium majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelidonium majus</td><td class="smwtype_str">Chelidonium majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
1
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Balinis ajeras, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinis ajeras</td><td class="smwtype_str">Acorus calamus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
70
  • 100px|link=Achillea alpina
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
19
  • 100px|link=Buddleja gynandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Buddleja gynandra</td><td class="smwtype_str">Buddleja gynandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
21
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
3
  • 100px|link=Hibiscus trionum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hibiscus trionum</td><td class="smwtype_str">Hibiscus trionum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilenijiečiai
Dilenijiečiai0
1
  • 100px|link=Paeonia lactiflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paeonia lactiflora</td><td class="smwtype_str">Paeonia lactiflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
6
  • 100px|link=Betula fruticosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Betula fruticosa</td><td class="smwtype_str">Betula fruticosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
3
  • 100px|link=Stuckenia pectinata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Stuckenia pectinata</td><td class="smwtype_str">Stuckenia pectinata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
2
  • 100px|link=Niemeyera gatopensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Niemeyera gatopensis</td><td class="smwtype_str">Niemeyera gatopensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
5
  • 100px|link=Ledum palustre
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ledum palustre</td><td class="smwtype_str">Ledum palustre</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
67
  • 100px|link=Agrimonia pilosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrimonia pilosa</td><td class="smwtype_str">Agrimonia pilosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
4
  • 100px|link=Eria albolutea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eria albolutea</td><td class="smwtype_str">Eria albolutea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
20
  • 100px|link=Comastoma falcatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Comastoma falcatum</td><td class="smwtype_str">Comastoma falcatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
6
  • 100px|link=Populus alaschanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Populus alaschanica</td><td class="smwtype_str">Populus alaschanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
47
  • 100px|link=Agriophyllum squarrosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agriophyllum squarrosum</td><td class="smwtype_str">Agriophyllum squarrosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Hippuris vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippuris vulgaris</td><td class="smwtype_str">Hippuris vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
35
  • 100px|link=Alyssum desertorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alyssum desertorum</td><td class="smwtype_str">Alyssum desertorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
8
  • 100px|link=Drypetes aframensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drypetes aframensis</td><td class="smwtype_str">Drypetes aframensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
8
  • 100px|link=Lonicera acuminata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lonicera acuminata</td><td class="smwtype_str">Lonicera acuminata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
3
  • 100px|link=Adenophora stenanthina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Adenophora stenanthina</td><td class="smwtype_str">Adenophora stenanthina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
59
  • 100px|link=Allium altaicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium altaicum</td><td class="smwtype_str">Allium altaicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
3
  • 100px|link=Linum baicalense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum baicalense</td><td class="smwtype_str">Linum baicalense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
4
  • 100px|link=Aquilaria khasiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aquilaria khasiana</td><td class="smwtype_str">Aquilaria khasiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
34
  • 100px|link=Agathosma serratifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agathosma serratifolia</td><td class="smwtype_str">Agathosma serratifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
12
  • 100px|link=Citrullus lanatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus lanatus</td><td class="smwtype_str">Citrullus lanatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
32
  • 100px|link=Amblynotus rupestris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblynotus rupestris</td><td class="smwtype_str">Amblynotus rupestris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
3
  • 100px|link=Goniolimon speciosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Goniolimon speciosum</td><td class="smwtype_str">Goniolimon speciosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
16
  • 100px|link=Grevillea metamorpha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Grevillea metamorpha</td><td class="smwtype_str">Grevillea metamorpha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
91
  • 100px|link=Ammopiptanthus mongolicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammopiptanthus mongolicus</td><td class="smwtype_str">Ammopiptanthus mongolicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
8
  • 100px|link=Bredemeyera revoluta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bredemeyera revoluta</td><td class="smwtype_str">Bredemeyera revoluta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
17
  • 100px|link=Androsace maxima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace maxima</td><td class="smwtype_str">Androsace maxima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
17
  • 100px|link=Acrosynanthus parvifolius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrosynanthus parvifolius</td><td class="smwtype_str">Acrosynanthus parvifolius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
1
  • 100px|link=Willdenowia humilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Willdenowia humilis</td><td class="smwtype_str">Willdenowia humilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
22
  • 100px|link=Atraphaxis frutescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atraphaxis frutescens</td><td class="smwtype_str">Atraphaxis frutescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
24
  • 100px|link=Aegopodium alpestre
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegopodium alpestre</td><td class="smwtype_str">Aegopodium alpestre</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
5
  • 100px|link=Arceuthobium globosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arceuthobium globosum</td><td class="smwtype_str">Arceuthobium globosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Smaugikiečiai
Smaugikiečiai0
1
  • 100px|link=Parnassia palustris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Parnassia palustris</td><td class="smwtype_str">Parnassia palustris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
8
  • 100px|link=Erodium stephanianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium stephanianum</td><td class="smwtype_str">Erodium stephanianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
145
  • 100px|link=Agropyron cristatum
  • pilnas sąrašas
Vikšriečiai
Vikšriečiai0
2
  • 100px|link=Juncus castaneus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juncus castaneus</td><td class="smwtype_str">Juncus castaneus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
51
  • 100px|link=Aconitum baicalense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum baicalense</td><td class="smwtype_str">Aconitum baicalense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Švendriečiai
Švendriečiai0
1
  • 100px|link=Typha laxmannii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Typha laxmannii</td><td class="smwtype_str">Typha laxmannii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.