FANDOM

Monakas
Flag of Monaco
LocationMonaco
Vietininkas Monake
Angliškai Monaco
Vokiškai Monaco
Prancūziškai Monaco
Rusiškai Монако

Monakas – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Monake aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys3,276
2
  • 100px|link=Paprastasis antijas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis antijas</td><td class="smwtype_str">Anthias anthias</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai71,236
3
  • 100px|link=Bletilla striata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bletilla striata</td><td class="smwtype_str">Bletilla striata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai191,469
17
  • 100px|link=Argostemma maquilingense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma maquilingense</td><td class="smwtype_str">Argostemma maquilingense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai11,405
46
  • 100px|link=Athene noctua
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Athene noctua</td><td class="smwtype_str">Athene noctua</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai16,821
1
  • 100px|link=Aporrhais pespelecani
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aporrhais pespelecani</td><td class="smwtype_str">Aporrhais pespelecani</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys3,203
1
  • 100px|link=Oxynotus centrina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oxynotus centrina</td><td class="smwtype_str">Oxynotus centrina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys41,892
25
  • 100px|link=Apogon (Apogon) imberbis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apogon (Apogon) imberbis</td><td class="smwtype_str">Apogon (Apogon) imberbis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Monake aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Ešeržuvės
Ešeržuvės22,398
17
  • 100px|link=Apogon (Apogon) imberbis
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai166
1
  • 100px|link=Pilkasis garnys, Ardea cinerea eggs, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Pilkasis garnys</td><td class="smwtype_str">Ardea cinerea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai160
1
  • 100px|link=Paprastoji gegutė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji gegutė</td><td class="smwtype_str">Cuculus canorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai394
1
  • 100px|link=Didysis margasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis margasis genys</td><td class="smwtype_str">Dendrocopos major</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai236
1
  • 100px|link=Fulica atra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica atra</td><td class="smwtype_str">Fulica atra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
2
  • 100px|link=Diplecogaster bimaculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diplecogaster bimaculata</td><td class="smwtype_str">Diplecogaster bimaculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai79
1
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai347
4
  • 100px|link=Paprastasis keršulis, Houtduif kop 11-01 Schier, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis keršulis</td><td class="smwtype_str">Columba palumbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai37
2
  • 100px|link=Ausuotasis kragas, Podiceps cristatus 1 (Lukasz Lukasik), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ausuotasis kragas</td><td class="smwtype_str">Podiceps cristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai13
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mugiliformes
Mugiliformes384
3
  • 100px|link=Chelon labrosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chelon labrosus</td><td class="smwtype_str">Chelon labrosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai242
1
  • 100px|link=Athene noctua
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,747
2
  • 100px|link=Microchirus (Microchirus) ocellatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Microchirus (Microchirus) ocellatus</td><td class="smwtype_str">Microchirus (Microchirus) ocellatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai359
4
  • 100px|link=Erelis žuvininkas, Velo Steve - Osprey (by-sa), Pandion haliaetus -California -two on nest-8, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erelis žuvininkas</td><td class="smwtype_str">Pandion haliaetus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės3,003
1
  • 100px|link=Scorpaena porcus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scorpaena porcus</td><td class="smwtype_str">Scorpaena porcus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Squaliformes
Squaliformes239
1
  • 100px|link=Oxynotus centrina
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Syngnathus phlegon
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Syngnathus phlegon</td><td class="smwtype_str">Syngnathus phlegon</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai453
2
  • 100px|link=Chroicocephalus ridibundus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chroicocephalus ridibundus</td><td class="smwtype_str">Chroicocephalus ridibundus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės2,294
1
  • 100px|link=Conger conger
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Conger conger</td><td class="smwtype_str">Conger conger</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai504
3
  • 100px|link=Baltapilvis alpinis čiurlys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltapilvis alpinis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus melba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai163
1
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai6,669
22
  • 100px|link=Baltoji kielė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltoji kielė</td><td class="smwtype_str">Motacilla alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai194
1
  • 100px|link=Didžioji antis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji antis</td><td class="smwtype_str">Anas platyrhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Monake aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai2,627
1
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arekiečiai
Arekiečiai2,465
1
  • 100px|link=Chamaerops humilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chamaerops humilis</td><td class="smwtype_str">Chamaerops humilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai24,686
2
  • 100px|link=Artemisia maritima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artemisia maritima</td><td class="smwtype_str">Artemisia maritima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai3,982
1
  • 100px|link=Ficus elastica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ficus elastica</td><td class="smwtype_str">Ficus elastica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai27,405
2
  • 100px|link=Bletilla striata
  • pilnas sąrašas
Gluosniečiai
Gluosniečiai772
1
  • 100px|link=Salix alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix alba</td><td class="smwtype_str">Salix alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai8,204
3
  • 100px|link=Bufonia perennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bufonia perennis</td><td class="smwtype_str">Bufonia perennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai9,510
3
  • 100px|link=Euphorbia dendroides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphorbia dendroides</td><td class="smwtype_str">Euphorbia dendroides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai2,390
2
  • 100px|link=Campanula macrorhiza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula macrorhiza</td><td class="smwtype_str">Campanula macrorhiza</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai443
1
  • 100px|link=Linum usitatissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum usitatissimum</td><td class="smwtype_str">Linum usitatissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai5,004
2
  • 100px|link=Boronia oxyantha
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boronia oxyantha</td><td class="smwtype_str">Boronia oxyantha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai13,583
1
  • 100px|link=Argostemma maquilingense

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.