FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Molluginaceae
Illustration Corrigiola litoralis0
Molluginaceae

? Molluginaceae Bartl., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Caryophyllales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (2), Angilija (2), Argentina (3), Aruba (1), Australija (7), Azerbaidžanas (1), Belizas (1), Beninas (5), Bisau Gvinėja (2), Bolivija (2), Botsvana (6), Brazilija (4), Britų Mergelių salos (1), Bulgarija (1), Burkina Fasas (5), Burundis (4), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Dominikos Respublika (2), Dramblio Kaulo Krantas (4), Egiptas (3), Ekvadoras (7), Eritrėja (1), Etiopija (5), Filipinai (1), Gabonas (2), Gajana (2), Gana (4), Graikija (2), Gvatemala (2), Gvinėja (2), Haitis (2), Hondūras (2), Indija (6), Indonezija (4), Irakas (1), Ispanija (3), Italija (3), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (2), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (3), Jemenas (4), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (8), Juodkalnija (1), Kamerūnas (4), Kanada (1), Kenija (6), Kinija (4), Kolumbija (5), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (4), Kosta Rika (2), Kuba (3), Lesotas (1), Libanas (1), Liberija (1), Madagaskaras (5), Majotas (1), Malaizija (1), Malavis (3), Malis (3), Mauritanija (2), Meksika (5), Mianmaras (1), Mozambikas (2), Namibija (7), Naujoji Kaledonija (1), Nepalas (2), Nigerija (3), Nigeris (2), Nikaragva (2), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Pakistanas (2), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (3), Paragvajus (2), Peru (5), Pietų Afrikos Respublika (30), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Puerto Rikas (2), Rumunija (1), Rusija (1), Salvadoras (1), Saudo Arabija (1), Senegalas (4), Siera Leonė (2), Singapūras (1), Somalis (2), Sudanas (2), Surinamas (1), Taivanas (4), Tanzanija (8), Togas (2), Tunisas (1), Turkija (1), Uganda (1), Ukraina (1), Urugvajus (2), Venesuela (2), Vietnamas (1), Zambija (3), Zimbabvė (5), Čadas (1), Čilė (3), Šri Lanka (4), Švedija (1), Žaliasis Kyšulys (1)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Adenogramma ?, ?
  2.  ? Coelanthum ?, ?
  3.  ? Corrigiola L., ?
  4. Ravėdras - Glinus L., ?
  5.  ? Glischrothamnus ?, ?
  6.  ? Hypertelis ?, ?
  7. Švelnis - Mollugo L., ?
  8.  ? Pharnaceum ?, ?
  9.  ? Polpoda ?, ?
  10.  ? Psammotropha ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 11 šeimų  
   
  Eilė
Gvazdikiečiai
(Caryophyllales)
   
        10 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Molluginaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti