FANDOM

Moldavija
Flag of Moldova
LocationMoldova
Vietininkas Moldavijoje
Angliškai Moldova
Vokiškai Moldawien
Prancūziškai Moldavie
Rusiškai Молдавия

Moldavija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Moldavijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
15
  • 100px|link=Agrostis gigantea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis gigantea</td><td class="smwtype_str">Agrostis gigantea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
91
  • 100px|link=Aconitum pteropus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum pteropus</td><td class="smwtype_str">Aconitum pteropus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
50
  • 100px|link=Acrocephalus newtoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus newtoni</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus newtoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
1
  • 100px|link=Calyptraea chinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calyptraea chinensis</td><td class="smwtype_str">Calyptraea chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
3
  • 100px|link=Huso huso
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Huso huso</td><td class="smwtype_str">Huso huso</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Moldavijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Eršketžuvės
Eršketžuvės0
1
  • 100px|link=Huso huso
Esociformes
Esociformes0
1
  • 100px|link=Umbra krameri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Umbra krameri</td><td class="smwtype_str">Umbra krameri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
1
  • 100px|link=Neogobius fluviatilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Neogobius fluviatilis</td><td class="smwtype_str">Neogobius fluviatilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Coua reynaudii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coua reynaudii</td><td class="smwtype_str">Coua reynaudii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Fulica atra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fulica atra</td><td class="smwtype_str">Fulica atra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Madagaskarinis mėlynasis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Madagaskarinis mėlynasis karvelis</td><td class="smwtype_str">Alectroenas madagascariensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus madagascariensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus madagascariensis</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus madagascariensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Papūginiai paukščiai
Papūginiai paukščiai0
1
  • 100px|link=Didžioji vaza
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji vaza</td><td class="smwtype_str">Coracopsis vasa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Falco newtoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco newtoni</td><td class="smwtype_str">Falco newtoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
36
  • 100px|link=Acrocephalus newtoni
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Moldavijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Papaver somniferum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Papaver somniferum</td><td class="smwtype_str">Papaver somniferum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
1
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
3
  • 100px|link=Artemisia balchanorum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artemisia balchanorum</td><td class="smwtype_str">Artemisia balchanorum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
6
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
1
  • 100px|link=Cannabis sativa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cannabis sativa</td><td class="smwtype_str">Cannabis sativa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
19
  • 100px|link=Cerasus avium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus avium</td><td class="smwtype_str">Cerasus avium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
1
  • 100px|link=Asclepias syriaca
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asclepias syriaca</td><td class="smwtype_str">Asclepias syriaca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Atriplex hortensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atriplex hortensis</td><td class="smwtype_str">Atriplex hortensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
3
  • 100px|link=Brassica napus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brassica napus</td><td class="smwtype_str">Brassica napus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
1
  • 100px|link=Valeriana officinalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Valeriana officinalis</td><td class="smwtype_str">Valeriana officinalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
4
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
2
  • 100px|link=Linum perenne
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum perenne</td><td class="smwtype_str">Linum perenne</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
2
  • 100px|link=Amyris ignea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amyris ignea</td><td class="smwtype_str">Amyris ignea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
4
  • 100px|link=Citrullus lanatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrullus lanatus</td><td class="smwtype_str">Citrullus lanatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
12
  • 100px|link=Dracocephalum moldavica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dracocephalum moldavica</td><td class="smwtype_str">Dracocephalum moldavica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
14
  • 100px|link=Cicer arietinum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cicer arietinum</td><td class="smwtype_str">Cicer arietinum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
2
  • 100px|link=Cyclamen purpurascens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cyclamen purpurascens</td><td class="smwtype_str">Cyclamen purpurascens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
2
  • 100px|link=Argostemma griseum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma griseum</td><td class="smwtype_str">Argostemma griseum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Riešutmediečiai
Riešutmediečiai0
1
  • 100px|link=Juglans regia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juglans regia</td><td class="smwtype_str">Juglans regia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
4
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
5
  • 100px|link=Anethum graveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anethum graveolens</td><td class="smwtype_str">Anethum graveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Seduliečiai
Seduliečiai0
1
  • 100px|link=Cornus mas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cornus mas</td><td class="smwtype_str">Cornus mas</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
11
  • 100px|link=Agrostis gigantea
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
3
  • 100px|link=Aconitum pteropus
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Vitis vinifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vitis vinifera</td><td class="smwtype_str">Vitis vinifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.