FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Caricaceae
Carica papaya - papaya - var-tropical dwarf papaya - desc-fruit
Melionmediniai
Carica papaya

Melionmediniai - Caricaceae Dumort., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Violales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (5), Australija (1), Bahamai (1), Belizas (3), Beninas (1), Bolivija (12), Brazilija (9), Burundis (1), Centrinės Afrikos Respublika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Ekvadoras (19), Etiopija (1), Fidžis (1), Gabonas (1), Gajana (2), Guamas (1), Gvatemala (2), Hondūras (1), Indija (2), Indonezija (1), Ispanija (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (7), Kamerūnas (2), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (13), Komorai (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (3), Kuba (1), Liberija (1), Malaizija (1), Marianos Šiaurinės Salos (1), Meksika (5), Mikronezija (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (3), Nigerija (1), Nikaragva (4), Nyderlandai (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (1), Paragvajus (5), Peru (13), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzijos Gviana (2), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Salvadoras (1), Seišeliai (1), Senegalas (1), Surinamas (2), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Urugvajus (1), Venesuela (4), Vietnamas (1), Zambija (1), Čilė (1), Švedija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Nykstantys (2), Pažeidžiami (2), Beveik nykstantys (2).

Gentys Redaguoti

  1. Melionmedis - Carica L., ?
  2.  ? Cylicomorpha ?, ?
  3. Glotis - Jacaratia ?, ?
  4. Jarila - Jarilla Rusby, ?
  5.  ? Papaya ?, ?
  6.  ? Vasconcellea ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 20 šeimų  
   
  Eilė
Našlaitiečiai
(Violales)
   
        5 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
Melionmediniai
(Caricaceae)
  2 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti