FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Melichthys
Melichthys

? Melichthys Swainson, 1839, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Tetraodontiformes) būrio (Balistidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Amerikos Samoa (1), Antarktida (2), Antigva ir Barbuda (1), Australija (2), Bahamai (3), Barbadosas (1), Belizas (1), Bermudai (1), Brazilija (2), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Fidžis (2), Filipinai (2), Guamas (1), Haitis (2), Hondūras (2), Indija (2), Indijos Vandenyno Britų Sritis (2), Indonezija (3), JAV mažosios salos (1), Jamaika (2), Japonija (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (4), Kinija (1), Kiribatis (2), Kokosų (Kilingo) Salos (1), Komorai (1), Kosta Rika (3), Kuba (4), Kuko Salos (1), Madagaskaras (1), Malaizija (1), Maršalo salos (2), Mauricijus (2), Meksika (4), Mikronezija (2), Mozambikas (2), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (2), Papua Naujoji Gvinėja (1), Pietų Afrikos Respublika (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Polinezija (3), Puerto Rikas (2), Reunjonas (1), Saliamono Salos (1), Samoa (2), Seišeliai (2), Tailandas (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Terksas ir Kaikosas (1), Tonga (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Šri Lanka (2), Šv. Elenos sala (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Melichthys indicus Randall, Klausewitz, 1973
  2.  ? Melichthys niger Bloch, 1786
  3.  ? Melichthys vidua Richardson, 1845

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      3 rūšys
  Būrys
Pūsliažuvės
(Tetraodontiformes)
    Gentis
(Melichthys)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Raguotinės
(Balistidae)

Išnašos Redaguoti