FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Melia
Melia azedarach 02
Melia

Melija - Melia L., ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Sapindales) eilės (Meliaceae) šeimos gentis.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Alžyras (1), Angilija (1), Argentina (2), Australija (3), Azerbaidžanas (1), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (1), Bolivija (2), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Burkina Fasas (1), Butanas (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Ekvadoras (1), Etiopija (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (2), Graikija (1), Gvatemala (1), Hondūras (1), Indija (2), Indonezija (2), Ispanija (2), Italija (1), Izraelis (2), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jemenas (1), Jordanija (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (1), Kambodža (1), Kenija (1), Kinija (2), Kolumbija (1), Komorai (1), Kosta Rika (1), Kuba (2), Kuko Salos (1), Latvija (1), Madagaskaras (1), Majotas (1), Malaizija (1), Martinika (1), Meksika (2), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Naujoji Zelandija (1), Nepalas (2), Nikaragva (1), Nyderlandų Antilai (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Paragvajus (2), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Pietų Korėja (1), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Pusiaujo Gvinėja (1), Saliamono Salos (1), Salvadoras (1), Samoa (1), Saudo Arabija (1), Sent Lusija (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (2), Terksas ir Kaikosas (1), Togas (1), Tonga (1), Tunisas (1), Uganda (2), Vanuatu (1), Venesuela (2), Vietnamas (1), Vokietija (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1)..

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Melia azedarach L., 1753
  2.  ? Melia azederach L., 1753
  3.  ? Melia dubia Cav., 1789

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 15 šeimų  
      1 Rūšis
([[]])
  Eilė
Muileniečiai
(Sapindales)
    Gentis
Melija
(Melia)

  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Meliaceae)

  dar 66 eilės   dar 14 genčių  

Išnašos Redaguoti