FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Melamphaidae
Melamphaidae

? Melamphaidae Parr, 1933, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Stephanoberyciformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (3), Angola (4), Antarktida (5), Argentina (2), Australija (10), Bahamai (12), Barbadosas (1), Belizas (2), Bermudai (22), Brazilija (2), Danija (4), Ekvadoras (7), Filipinai (5), Gabonas (1), Gambija (1), Grenlandija (5), Gvinėja (4), Indonezija (5), Ispanija (8), Japonija (7), Jemenas (2), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (36), Kanada (12), Kiribatis (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (2), Kosta Rika (13), Liberija (5), Madagaskaras (11), Marokas (1), Mauricijus (2), Mauritanija (3), Meksika (16), Namibija (6), Naujoji Kaledonija (5), Naujoji Zelandija (11), Omanas (4), Panama (12), Papua Naujoji Gvinėja (9), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (13), Pietų Džordžijos ir Pietų Sandvičo Salos (3), Portugalija (9), Prancūzija (9), Prancūzijos Pietų Sritys (3), Prancūzijos Polinezija (3), Salvadoras (1), Samoa (3), San Tomė ir Prinsipė (1), Seišeliai (2), Senegalas (4), Sent Lusija (1), Siera Leonė (5), Somalis (7), Taivanas (3), Terksas ir Kaikosas (4), Venesuela (1), Čilė (12), Šri Lanka (9), Šv. Elenos sala (5), Žaliasis Kyšulys (15)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Lophocephalus ?, ?
  2.  ? Melamphaes ?, ?
  3.  ? Poromitra Goode, Bean, 1883
  4.  ? Scopeloberyx ?, ?
  5.  ? Scopelogadus ?, ?
  6.  ? Sio ?, ?

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Melamphaidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125599 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos  
   
  Būrys
Gelminiai beriksai
(Stephanoberyciformes)
   
        49 rūšys
  Klasė
Kaulinės žuvys
(Osteichthyes)
    Šeima
(Melamphaidae)
  2 gentys  
         
  dar 45 būriai  

Išnašos Redaguoti