FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Megalops
Atlantic tarpon
Megalops

Didieji tarpūnai - Megalops Lacepède, 1803, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Elopiformes) būrio (Megalopidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Australija (1), Bahamai (1), Bangladešas (1), Barbadosas (1), Belizas (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Brunėjus (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (1), Gajana (1), Gambija (1), Gana (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Haitis (1), Hondūras (1), Indija (1), Indonezija (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kaimanų salos (1), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (1), Kolumbija (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Madagaskaras (2), Malaizija (1), Mauricijus (1), Meksika (1), Mianmaras (1), Mikronezija (1), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (1), Nigerija (1), Nikaragva (1), Panama (1), Papua Naujoji Gvinėja (2), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (1), Prancūzijos Gviana (1), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (1), Saliamono Salos (1), Samoa (1), Seišeliai (1), Senegalas (2), Siera Leonė (1), Singapūras (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Vanuatu (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Zimbabvė (1), Šri Lanka (1)..

Rūšys Redaguoti

  1. Atlantinis tarpūnas - Megalops atlanticus Valenciennes, 1847
  2. Indinis tarpūnas - Megalops cyprinoides Broussonet, 1782

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Megalops Lacepède, 1803. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125726 on 2011-02-19
  • Lacepède, B.G.E. (1803). Histoire naturelle des poissons. v. 5, pp i-lxviii + 1-803 + index, Pls. 1-21. Žr.
  • Losse, G.F. (1968). The elopoid and clupeoid fishes of East African coastal waters. JEANHS 27(2): 77-115 Žr.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  0  
      2 rūšys
  Būrys
Tarpūnžuvės
(Elopiformes)
    Gentis
Didieji tarpūnai
(Megalops)

  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
Tarpūninės
(Megalopidae)

  dar 42 būriai   dar 1 gentis  

Išnašos Redaguoti