FANDOM

Marianos Šiaurinės Salos
Flag of the Northern Mariana Islands
LocationNorthernMarianas
Vietininkas Marianos Šiaurinėse Salose
Angliškai Northern Mariana Islands
Vokiškai Nördliche Marianen
Prancūziškai Îles Mariannes du Nord
Rusiškai Северные Марианские острова

Marianos Šiaurinės Salos – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Marianos Šiaurinėse Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
26
  • 100px|link=Abudefduf sexfasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abudefduf sexfasciatus</td><td class="smwtype_str">Abudefduf sexfasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
108
  • 100px|link=Agave americana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agave americana</td><td class="smwtype_str">Agave americana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
142
  • 100px|link=Acacia confusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acacia confusa</td><td class="smwtype_str">Acacia confusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
98
  • 100px|link=Acrocephalus luscinius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus luscinius</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus luscinius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
74
  • 100px|link=Alviniconcha hessleri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alviniconcha hessleri</td><td class="smwtype_str">Alviniconcha hessleri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ropliai
Ropliai120
1
  • 100px|link=Varanus indicus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Varanus indicus</td><td class="smwtype_str">Varanus indicus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
88
  • 100px|link=Amblyeleotris katherine
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amblyeleotris katherine</td><td class="smwtype_str">Amblyeleotris katherine</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Marianos Šiaurinėse Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
7
  • 100px|link=Boninis audrašauklis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Boninis audrašauklis</td><td class="smwtype_str">Pterodroma hypoleuca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Beriksažuvės
Beriksažuvės46
15
  • 100px|link=Holocentrus microstomus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Holocentrus microstomus</td><td class="smwtype_str">Holocentrus microstomus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Brotulės
Brotulės637
3
  • 100px|link=Carapus boraborensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carapus boraborensis</td><td class="smwtype_str">Carapus boraborensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
5
  • 100px|link=Alviniconcha hessleri
  • pilnas sąrašas
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
70
  • 100px|link=Abudefduf sexfasciatus
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Bubulcus ibis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bubulcus ibis</td><td class="smwtype_str">Bubulcus ibis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gelmiažuvės
Gelmiažuvės21
1
  • 100px|link=Saurida gracilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Saurida gracilis</td><td class="smwtype_str">Saurida gracilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Gallirallus owstoni
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gallirallus owstoni</td><td class="smwtype_str">Gallirallus owstoni</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Fregata minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fregata minor</td><td class="smwtype_str">Fregata minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Baltagurklis vištinis karvelis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltagurklis vištinis karvelis</td><td class="smwtype_str">Gallicolumba xanthonura</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kojapelekės žuvys
Kojapelekės žuvys500
1
  • 100px|link=Lophiocharon trisignatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lophiocharon trisignatus</td><td class="smwtype_str">Lophiocharon trisignatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Neogastropoda
Neogastropoda0
44
  • 100px|link=Babylonia kirana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Babylonia kirana</td><td class="smwtype_str">Babylonia kirana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Balinė pelėda, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Balinė pelėda</td><td class="smwtype_str">Asio flammeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Bothus pantherinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bothus pantherinus</td><td class="smwtype_str">Bothus pantherinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pūsliažuvės
Pūsliažuvės1,197
7
  • 100px|link=Arothron meleagris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arothron meleagris</td><td class="smwtype_str">Arothron meleagris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Falco peregrinus, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Falco peregrinus</td><td class="smwtype_str">Falco peregrinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
3
  • 100px|link=Caracanthus maculatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caracanthus maculatus</td><td class="smwtype_str">Caracanthus maculatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Squamata
Squamata110
1
  • 100px|link=Varanus indicus
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
5
  • 100px|link=Campichthys tricarinatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campichthys tricarinatus</td><td class="smwtype_str">Campichthys tricarinatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
40
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
4
  • 100px|link=Gymnothorax richardsonii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gymnothorax richardsonii</td><td class="smwtype_str">Gymnothorax richardsonii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Azijinė melsvoji kurapka
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Azijinė melsvoji kurapka</td><td class="smwtype_str">Coturnix chinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėjažuvės
Vėjažuvės109
4
  • 100px|link=Cheilopogon spilopterus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cheilopogon spilopterus</td><td class="smwtype_str">Cheilopogon spilopterus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Guaminis erodramas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Guaminis erodramas</td><td class="smwtype_str">Aerodramus bartschi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Baltakaklis todiramfas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakaklis todiramfas</td><td class="smwtype_str">Todiramphus chloris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
16
  • 100px|link=Acrocephalus luscinius
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
8
  • 100px|link=Didžioji antis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didžioji antis</td><td class="smwtype_str">Anas platyrhynchos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Marianos Šiaurinėse Salose aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Arekiečiai
Arekiečiai0
1
  • 100px|link=Areca catechu
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Areca catechu</td><td class="smwtype_str">Areca catechu</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
7
  • 100px|link=Ageratum conyzoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ageratum conyzoides</td><td class="smwtype_str">Ageratum conyzoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
9
  • 100px|link=Asystasia gangetica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asystasia gangetica</td><td class="smwtype_str">Asystasia gangetica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
11
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
6
  • 100px|link=Ceiba pentandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ceiba pentandra</td><td class="smwtype_str">Ceiba pentandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
10
  • 100px|link=Artocarpus altilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Artocarpus altilis</td><td class="smwtype_str">Artocarpus altilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Chrysophyllum boivinianum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chrysophyllum boivinianum</td><td class="smwtype_str">Chrysophyllum boivinianum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
16
  • 100px|link=Bulbophyllum guamense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bulbophyllum guamense</td><td class="smwtype_str">Bulbophyllum guamense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
7
  • 100px|link=Allamanda cathartica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allamanda cathartica</td><td class="smwtype_str">Allamanda cathartica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
7
  • 100px|link=Amaranthus spinosus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaranthus spinosus</td><td class="smwtype_str">Amaranthus spinosus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Imbieriečiai
Imbieriečiai0
4
  • 100px|link=Alpinia purpurata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alpinia purpurata</td><td class="smwtype_str">Alpinia purpurata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
8
  • 100px|link=Aleurites moluccana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aleurites moluccana</td><td class="smwtype_str">Aleurites moluccana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kazuariečiai
Kazuariečiai0
1
  • 100px|link=Casuarina equisetifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Casuarina equisetifolia</td><td class="smwtype_str">Casuarina equisetifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Komeliniečiai
Komeliniečiai0
5
  • 100px|link=Commelina benghalensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Commelina benghalensis</td><td class="smwtype_str">Commelina benghalensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lecythidales
Lecythidales0
2
  • 100px|link=Barringtonia asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Barringtonia asiatica</td><td class="smwtype_str">Barringtonia asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
5
  • 100px|link=Agave americana
  • pilnas sąrašas
Magnolijiečiai
Magnolijiečiai0
3
  • 100px|link=Annona muricata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Annona muricata</td><td class="smwtype_str">Annona muricata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
4
  • 100px|link=Eugenia uniflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eugenia uniflora</td><td class="smwtype_str">Eugenia uniflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
4
  • 100px|link=Aglaia mariannensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aglaia mariannensis</td><td class="smwtype_str">Aglaia mariannensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
4
  • 100px|link=Benincasa hispida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Benincasa hispida</td><td class="smwtype_str">Benincasa hispida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
9
  • 100px|link=Hyptis capitata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hyptis capitata</td><td class="smwtype_str">Hyptis capitata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pandanales
Pandanales0
1
  • 100px|link=Freycinetia reineckei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Freycinetia reineckei</td><td class="smwtype_str">Freycinetia reineckei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pipiriečiai
Pipiriečiai0
1
  • 100px|link=Piper betle
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Piper betle</td><td class="smwtype_str">Piper betle</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pliumbagiečiai
Pliumbagiečiai0
1
  • 100px|link=Plumbago zeylanica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Plumbago zeylanica</td><td class="smwtype_str">Plumbago zeylanica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Podostemales
Podostemales0
1
  • 100px|link=Apinagia divertens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Apinagia divertens</td><td class="smwtype_str">Apinagia divertens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
26
  • 100px|link=Acacia confusa
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
3
  • 100px|link=Discocalyx ladronica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Discocalyx ladronica</td><td class="smwtype_str">Discocalyx ladronica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
13
  • 100px|link=Bikkia tetrandra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bikkia tetrandra</td><td class="smwtype_str">Bikkia tetrandra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Restionales
Restionales0
4
  • 100px|link=Chordifex capillaceus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Chordifex capillaceus</td><td class="smwtype_str">Chordifex capillaceus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Coccoloba swartzii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coccoloba swartzii</td><td class="smwtype_str">Coccoloba swartzii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
72
  • 100px|link=Bambusa blumeana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bambusa blumeana</td><td class="smwtype_str">Bambusa blumeana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
1
  • 100px|link=Anemone patula
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anemone patula</td><td class="smwtype_str">Anemone patula</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Colubrina asiatica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Colubrina asiatica</td><td class="smwtype_str">Colubrina asiatica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.