FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Ceryle
Pied Kingfisher I IMG 9414
Margieji tulžiai (gentis)

Margieji tulžiai - Ceryle Boie, 1828, tulžinių (Alcedinidae) šeimos paukščių gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Angola (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Bahamai (1), Bangladešas (1), Barbadosas (1), Belizas (2), Beninas (1), Bermudai (1), Bolivija (1), Botsvana (1), Brazilija (2), Britų Mergelių salos (1), Dominika (2), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Egiptas (1), Etiopija (1), Gabonas (1), Gambija (1), Gana (1), Graikija (1), Grenada (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (1), Gvinėja (1), Haitis (1), Hondūras (1), Honkongas (1), Indija (1), Irakas (1), Iranas (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), Jamaika (1), Jordanija (1), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kamerūnas (1), Kanada (1), Kenija (1), Kinija (1), Kipras (1), Kolumbija (1), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (1), Kuba (1), Laosas (1), Lesotas (1), Madagaskaras (1), Malavis (1), Malis (1), Meksika (2), Mianmaras (1), Montseratas (1), Mozambikas (1), Namibija (1), Nepalas (1), Nigerija (1), Nigeris (1), Pakistanas (1), Palestina (1), Panama (2), Paragvajus (1), Peru (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Puerto Rikas (1), Ruanda (1), Salvadoras (1), Senegalas (1), Sent Lusija (1), Sent Vinsentas ir Grenadinai (1), Siera Leonė (1), Sirija (1), Somalis (1), Sudanas (1), Svazilandas (1), Tailandas (1), Tanzanija (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Turkija (1), Uganda (1), Venesuela (1), Vietnamas (1), Zambija (1), Zimbabvė (1), Čadas (1), Šri Lanka (1). 

Rūšys Redaguoti

  1. Margasis tulžys - Ceryle rudis Linnaeus, 1758 [5]

Literatūra Redaguoti

  • Ceryle. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 6 šeimos  
      2 rūšys
  Būrys
Žalvarniniai paukščiai
(Coraciiformes)
    Gentis
Margieji tulžiai
(Ceryle)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tulžiniai
(Alcedinidae)

  dar 37 būriai   dar 17 genčių  

Išnašos Redaguoti