FANDOM

Malta
Flag of Malta
LocationMalta
Vietininkas Maltoje
Angliškai Malta
Vokiškai Malta
Prancūziškai Malte
Rusiškai Мальта

Malta – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Maltoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Angiosperms (klasė nepriskirti)
Angiosperms (klasė nepriskirti)0
1
  • 100px|link=Cynomorium coccineum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cynomorium coccineum</td><td class="smwtype_str">Cynomorium coccineum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kaulinės žuvys
Kaulinės žuvys1,152
6
  • 100px|link=Europonis vilkešeris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europonis vilkešeris</td><td class="smwtype_str">Dicentrarchus labrax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijainiai
Lelijainiai0
25
  • 100px|link=Aegilops geniculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops geniculata</td><td class="smwtype_str">Aegilops geniculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
133
  • 100px|link=Aconitum taronense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum taronense</td><td class="smwtype_str">Aconitum taronense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
54
  • 100px|link=Ankstyvoji pečialinda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ankstyvoji pečialinda</td><td class="smwtype_str">Phylloscopus trochilus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pilvakojai
Pilvakojai0
138
  • 100px|link=Addisonia excentrica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Addisonia excentrica</td><td class="smwtype_str">Addisonia excentrica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plokštėtažiaunės žuvys
Plokštėtažiaunės žuvys946
1
  • 100px|link=Cetorhinus maximus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cetorhinus maximus</td><td class="smwtype_str">Cetorhinus maximus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
67
  • 100px|link=Aidablennius sphynx
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aidablennius sphynx</td><td class="smwtype_str">Aidablennius sphynx</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žinduoliai
Žinduoliai0
1
  • 100px|link=Physeter macrocephalus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Physeter macrocephalus</td><td class="smwtype_str">Physeter macrocephalus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Maltoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Anaspidea
Anaspidea0
1
  • 100px|link=Aplysia fasciata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aplysia fasciata</td><td class="smwtype_str">Aplysia fasciata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Aterinžuvės
Aterinžuvės153
4
  • 100px|link=Atherina (Atherina) hepsetus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atherina (Atherina) hepsetus</td><td class="smwtype_str">Atherina (Atherina) hepsetus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Audrašaukliniai paukščiai
Audrašaukliniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Atlantinė audronaša, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atlantinė audronaša</td><td class="smwtype_str">Puffinus puffinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Caenogastropoda (nepriskirti)
Caenogastropoda (nepriskirti)1,159
17
  • 100px|link=Bittium circa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bittium circa</td><td class="smwtype_str">Bittium circa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cephalaspidea
Cephalaspidea0
5
  • 100px|link=Atys jeffreysi
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atys jeffreysi</td><td class="smwtype_str">Atys jeffreysi</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Cetartiodactyla
Cetartiodactyla187
1
  • 100px|link=Physeter macrocephalus
Dančiakarpiai
Dančiakarpiai87
1
  • 100px|link=Aphanius fasciatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aphanius fasciatus</td><td class="smwtype_str">Aphanius fasciatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ešeržuvės
Ešeržuvės0
48
  • 100px|link=Aidablennius sphynx
  • pilnas sąrašas
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Mažasis baltasis garnys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mažasis baltasis garnys</td><td class="smwtype_str">Egretta garzetta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Crex crex
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crex crex</td><td class="smwtype_str">Crex crex</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gobiesociformes
Gobiesociformes124
1
  • 100px|link=Diplecogaster bimaculata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Diplecogaster bimaculata</td><td class="smwtype_str">Diplecogaster bimaculata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpžuvės
Karpžuvės319
1
  • 100px|link=Carassius auratus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Carassius auratus</td><td class="smwtype_str">Carassius auratus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Uolinis karvelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Uolinis karvelis</td><td class="smwtype_str">Columba livia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
3
  • 100px|link=Gaidropsarus mediterraneus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gaidropsarus mediterraneus</td><td class="smwtype_str">Gaidropsarus mediterraneus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Neogastropoda
Neogastropoda0
24
  • 100px|link=Bela brachystoma
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bela brachystoma</td><td class="smwtype_str">Bela brachystoma</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Plekšniažuvės
Plekšniažuvės1,180
1
  • 100px|link=Psettodes belcheri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Psettodes belcheri</td><td class="smwtype_str">Psettodes belcheri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sacoglossa
Sacoglossa0
1
  • 100px|link=Ascobulla fragilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ascobulla fragilis</td><td class="smwtype_str">Ascobulla fragilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
12
  • 100px|link=Erelis žuvininkas, Velo Steve - Osprey (by-sa), Pandion haliaetus -California -two on nest-8, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erelis žuvininkas</td><td class="smwtype_str">Pandion haliaetus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Silkiažuvės
Silkiažuvės531
1
  • 100px|link=Sardinella aurita
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Sardinella aurita</td><td class="smwtype_str">Sardinella aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Skorpenžuvės
Skorpenžuvės1
9
  • 100px|link=Aspitrigla cuculus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aspitrigla cuculus</td><td class="smwtype_str">Aspitrigla cuculus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stintžuvės
Stintžuvės425
1
  • 100px|link=Argentina sphyraena
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argentina sphyraena</td><td class="smwtype_str">Argentina sphyraena</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Syngnathiformes
Syngnathiformes605
1
  • 100px|link=Hippocampus hippocampus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Hippocampus hippocampus</td><td class="smwtype_str">Hippocampus hippocampus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Gaidukas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gaidukas</td><td class="smwtype_str">Philomachus pugnax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Thecosomata
Thecosomata0
2
  • 100px|link=Cavolinia gibbosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cavolinia gibbosa</td><td class="smwtype_str">Cavolinia gibbosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Tikrosios rykliažuvės
Tikrosios rykliažuvės182
1
  • 100px|link=Cetorhinus maximus
Unguriažuvės
Unguriažuvės136
2
  • 100px|link=Dalophis imberbis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dalophis imberbis</td><td class="smwtype_str">Dalophis imberbis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
28
  • 100px|link=Ankstyvoji pečialinda
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Maltoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Fumaria parviflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fumaria parviflora</td><td class="smwtype_str">Fumaria parviflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Angiosperms (būrys)
Angiosperms (būrys)0
1
  • 100px|link=Cynomorium coccineum
Astriečiai
Astriečiai0
7
  • 100px|link=Calendula officinalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Calendula officinalis</td><td class="smwtype_str">Calendula officinalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
4
  • 100px|link=Bartsia trixago
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bartsia trixago</td><td class="smwtype_str">Bartsia trixago</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
3
  • 100px|link=Corchorus olitorius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corchorus olitorius</td><td class="smwtype_str">Corchorus olitorius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
1
  • 100px|link=Potamogeton alpinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton alpinus</td><td class="smwtype_str">Potamogeton alpinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Ebenales
Ebenales0
3
  • 100px|link=Ecclinusa orinocoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ecclinusa orinocoensis</td><td class="smwtype_str">Ecclinusa orinocoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
2
  • 100px|link=Erica manipuliflora
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erica manipuliflora</td><td class="smwtype_str">Erica manipuliflora</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
13
  • 100px|link=Eriobotrya malipoensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Eriobotrya malipoensis</td><td class="smwtype_str">Eriobotrya malipoensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
3
  • 100px|link=Anacamptis pyramidalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anacamptis pyramidalis</td><td class="smwtype_str">Anacamptis pyramidalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
9
  • 100px|link=Amaranthus blitoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amaranthus blitoides</td><td class="smwtype_str">Amaranthus blitoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
1
  • 100px|link=Antirrhinum siculum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antirrhinum siculum</td><td class="smwtype_str">Antirrhinum siculum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Kapariečiai
Kapariečiai0
5
  • 100px|link=Brassica oleracea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Brassica oleracea</td><td class="smwtype_str">Brassica oleracea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
9
  • 100px|link=Andrachne telephioides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Andrachne telephioides</td><td class="smwtype_str">Andrachne telephioides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
1
  • 100px|link=Campanula erinus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Campanula erinus</td><td class="smwtype_str">Campanula erinus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
1
  • 100px|link=Laurus nobilis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Laurus nobilis</td><td class="smwtype_str">Laurus nobilis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
4
  • 100px|link=Allium ampeloprasum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium ampeloprasum</td><td class="smwtype_str">Allium ampeloprasum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
2
  • 100px|link=Linum strictum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum strictum</td><td class="smwtype_str">Linum strictum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
2
  • 100px|link=Citrus sinensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Citrus sinensis</td><td class="smwtype_str">Citrus sinensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
3
  • 100px|link=Cucurbita maxima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucurbita maxima</td><td class="smwtype_str">Cucurbita maxima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
11
  • 100px|link=Ajuga iva
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ajuga iva</td><td class="smwtype_str">Ajuga iva</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
1
  • 100px|link=Dryandra hewardiana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryandra hewardiana</td><td class="smwtype_str">Dryandra hewardiana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
28
  • 100px|link=Bituminaria bituminosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bituminaria bituminosa</td><td class="smwtype_str">Bituminaria bituminosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Putokšliečiai
Putokšliečiai0
1
  • 100px|link=Monnina equatoriensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Monnina equatoriensis</td><td class="smwtype_str">Monnina equatoriensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
14
  • 100px|link=Anagallis arvensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anagallis arvensis</td><td class="smwtype_str">Anagallis arvensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
3
  • 100px|link=Argostemma kurzii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma kurzii</td><td class="smwtype_str">Argostemma kurzii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
6
  • 100px|link=Coriandrum sativum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Coriandrum sativum</td><td class="smwtype_str">Coriandrum sativum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Thesium bergeri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium bergeri</td><td class="smwtype_str">Thesium bergeri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Erodium moschatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Erodium moschatum</td><td class="smwtype_str">Erodium moschatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
17
  • 100px|link=Aegilops geniculata
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
1
  • 100px|link=Aconitum taronense

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.