FANDOM

Makedonija
Flag of North Macedonia
LocationMacedonia
Vietininkas Makedonijoje
Angliškai Republic of Macedonia
Vokiškai Mazedonien
Prancūziškai Macédoine (pays)
Rusiškai Республика Македония

Makedonija – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Makedonijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
85
  • 100px|link=Aegilops biuncialis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aegilops biuncialis</td><td class="smwtype_str">Aegilops biuncialis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
353
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Abelmoschus esculentus</td><td class="smwtype_str">Abelmoschus esculentus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
18
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Akmeninis keklikas</td><td class="smwtype_str">Alectoris graeca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
6
  • 100px|link=Alburnoides bipunctatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alburnoides bipunctatus</td><td class="smwtype_str">Alburnoides bipunctatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Makedonijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Nycticorax nycticorax
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nycticorax nycticorax</td><td class="smwtype_str">Nycticorax nycticorax</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
3
  • 100px|link=Didysis margasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis margasis genys</td><td class="smwtype_str">Dendrocopos major</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpžuvės
Karpžuvės319
5
  • 100px|link=Alburnoides bipunctatus
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Paprastasis purplelis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis purplelis</td><td class="smwtype_str">Streptopelia turtur</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salmoniformes
Salmoniformes295
1
  • 100px|link=Salmo trutta
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salmo trutta</td><td class="smwtype_str">Salmo trutta</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Larus melanocephalus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Larus melanocephalus</td><td class="smwtype_str">Larus melanocephalus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Akmeninis keklikas
  • pilnas sąrašas
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Bitininkas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Bitininkas</td><td class="smwtype_str">Merops apiaster</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
5
  • 100px|link=Delichon urbica
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Delichon urbica</td><td class="smwtype_str">Delichon urbica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Mažasis dančiasnapis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Mažasis dančiasnapis</td><td class="smwtype_str">Mergellus albellus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Makedonijoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
2
  • 100px|link=Corydalis integra
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Corydalis integra</td><td class="smwtype_str">Corydalis integra</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Aroniečiai
Aroniečiai0
1
  • 100px|link=Arum italicum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arum italicum</td><td class="smwtype_str">Arum italicum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Astriečiai
Astriečiai0
44
  • 100px|link=Achillea abrotanoides
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Achillea abrotanoides</td><td class="smwtype_str">Achillea abrotanoides</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
6
  • 100px|link=Euphrasia minima
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Euphrasia minima</td><td class="smwtype_str">Euphrasia minima</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bulviečiai
Bulviečiai0
9
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dedešviečiai
Dedešviečiai0
1
  • 100px|link=Abelmoschus esculentus
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
3
  • 100px|link=Cecropia dealbata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cecropia dealbata</td><td class="smwtype_str">Cecropia dealbata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
4
  • 100px|link=Potamogeton berchtoldii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton berchtoldii</td><td class="smwtype_str">Potamogeton berchtoldii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Erikiečiai
Erikiečiai0
1
  • 100px|link=Arbutus unedo
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arbutus unedo</td><td class="smwtype_str">Arbutus unedo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
34
  • 100px|link=Amelanchier ovalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Amelanchier ovalis</td><td class="smwtype_str">Amelanchier ovalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
5
  • 100px|link=Dactylorhiza sambucina
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dactylorhiza sambucina</td><td class="smwtype_str">Dactylorhiza sambucina</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gencijoniečiai
Gencijoniečiai0
1
  • 100px|link=Gentiana lutea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gentiana lutea</td><td class="smwtype_str">Gentiana lutea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
3
  • 100px|link=Salix alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix alba</td><td class="smwtype_str">Salix alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
27
  • 100px|link=Beta vulgaris
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Beta vulgaris</td><td class="smwtype_str">Beta vulgaris</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gyslotiečiai
Gyslotiečiai0
3
  • 100px|link=Antirrhinum majus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Antirrhinum majus</td><td class="smwtype_str">Antirrhinum majus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
25
  • 100px|link=Aethionema saxatile
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aethionema saxatile</td><td class="smwtype_str">Aethionema saxatile</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karpažoliečiai
Karpažoliečiai0
10
  • 100px|link=Drypetes aubrevillei
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Drypetes aubrevillei</td><td class="smwtype_str">Drypetes aubrevillei</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kartuoliečiai
Kartuoliečiai0
3
  • 100px|link=Aristolochia lutea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aristolochia lutea</td><td class="smwtype_str">Aristolochia lutea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karšuliečiai
Karšuliečiai0
1
  • 100px|link=Scabiosa lucida
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Scabiosa lucida</td><td class="smwtype_str">Scabiosa lucida</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Katilėliečiai
Katilėliečiai0
13
  • 100px|link=Asyneuma canescens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asyneuma canescens</td><td class="smwtype_str">Asyneuma canescens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lauramediečiai
Lauramediečiai0
3
  • 100px|link=Siparuna echinata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Siparuna echinata</td><td class="smwtype_str">Siparuna echinata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
15
  • 100px|link=Allium bornmuelleri
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium bornmuelleri</td><td class="smwtype_str">Allium bornmuelleri</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Muileniečiai
Muileniečiai0
19
  • 100px|link=Acer monspessulanum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acer monspessulanum</td><td class="smwtype_str">Acer monspessulanum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
8
  • 100px|link=Cucumis melo
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucumis melo</td><td class="smwtype_str">Cucumis melo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
30
  • 100px|link=Cerinthe minor
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerinthe minor</td><td class="smwtype_str">Cerinthe minor</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
1
  • 100px|link=Dryandra anatona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryandra anatona</td><td class="smwtype_str">Dryandra anatona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Pupiečiai
Pupiečiai0
45
  • 100px|link=Anthyllis aurea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anthyllis aurea</td><td class="smwtype_str">Anthyllis aurea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
4
  • 100px|link=Cybianthus spicatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cybianthus spicatus</td><td class="smwtype_str">Cybianthus spicatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
21
  • 100px|link=Asperula aristata
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Asperula aristata</td><td class="smwtype_str">Asperula aristata</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
6
  • 100px|link=Rheum wittrockii
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Rheum wittrockii</td><td class="smwtype_str">Rheum wittrockii</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
13
  • 100px|link=Anethum graveolens
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Anethum graveolens</td><td class="smwtype_str">Anethum graveolens</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
3
  • 100px|link=Geranium aristatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Geranium aristatum</td><td class="smwtype_str">Geranium aristatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
60
  • 100px|link=Aegilops biuncialis
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
13
  • 100px|link=Aconitum taronense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum taronense</td><td class="smwtype_str">Aconitum taronense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Šunobeliečiai
Šunobeliečiai0
1
  • 100px|link=Vitis vinifera
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vitis vinifera</td><td class="smwtype_str">Vitis vinifera</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.