FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Magnoliaceae
Sweetbay Magnolia Magnolia virginiana Flower Closeup 2242px
Magnoliaceae

? Magnoliaceae Juss., 1789, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Magnoliales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Angilija (1), Australija (5), Austrija (3), Belizas (1), Bolivija (3), Brazilija (5), Brunėjus (1), Butanas (4), Danija (5), Dominikos Respublika (3), Egiptas (1), Ekvadoras (3), Filipinai (5), Gvatemala (2), Haitis (3), Hondūras (2), Honkongas (3), Indija (11), Indonezija (8), Ispanija (9), Japonija (14), Jungtinė Karalystė (9), Jungtinės Amerikos Valstijos (24), Kambodža (4), Kanada (4), Kinija (43), Kolumbija (28), Kosta Rika (4), Kuba (4), Laosas (3), Latvija (1), Lenkija (1), Madagaskaras (1), Malaizija (5), Meksika (15), Mianmaras (10), Naujoji Zelandija (7), Nepalas (5), Nikaragva (1), Nyderlandai (3), Panama (10), Papua Naujoji Gvinėja (2), Peru (2), Pietų Korėja (8), Portugalija (1), Prancūzija (2), Puerto Rikas (3), Rusija (2), Salvadoras (1), Singapūras (1), Suomija (2), Tailandas (10), Taivanas (9), Turkija (1), Venesuela (3), Vengrija (1), Vietnamas (15), Vokietija (6), Šri Lanka (1), Šv. Elenos sala (1), Švedija (9), Šveicarija (1). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (9), Nykstantys (23), Pažeidžiami (17), Beveik nykstantys (4), Nekeliantys susirūpinimo (3), Trūksta duomenų (2).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Lirianthe ?, ?
  2. Tulpmedis - Liriodendron L., ?
  3. Magnolija - Magnolia L., ?
  4. Michelija - Michelia L., ?
  5.  ? Yulania ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 13 šeimų  
   
  Eilė
Magnolijiečiai
(Magnoliales)
   
        15 rūšių
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Magnoliaceae)
  3 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti