FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Macrurocyttidae
Macrurocyttidae

? Macrurocyttidae ?, ?, chordinių (Chordata) tipo (Actinopterygii) klasės (Zeiformes) būrio šeima.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Angola (2), Australija (2), Bahamai (1), Belizas (1), Beninas (1), Bermudai (1), Bisau Gvinėja (1), Brazilija (1), Dramblio Kaulo Krantas (1), Filipinai (2), Gabonas (1), Gajana (1), Gana (1), Gvadelupa (1), Gvinėja (2), Hondūras (1), Indonezija (2), JAV Mergelių salos (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (1), Jungtinės Amerikos Valstijos (3), Kamerūnas (1), Kenija (2), Kinija (1), Kolumbija (2), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kuba (2), Liberija (2), Madagaskaras (1), Meksika (2), Mikronezija (1), Mozambikas (2), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (1), Nigerija (1), Nikaragva (2), Panama (1), Pietų Afrikos Respublika (1), Prancūzija (3), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (2), Pusiaujo Gvinėja (1), Senegalas (2), Sent Kitsas ir Nevis (1), Siera Leonė (1), Somalis (1), Surinamas (1), Taivanas (2), Tanzanija (1), Togas (1), Vanuatu (1), Venesuela (2)..

Gentys Redaguoti

  1.  ? Zenion Jordan, Evermann, 1896 [5]

Literatūra Redaguoti

  • WoRMS (2010). Macrurocyttidae. In: Nicolas Bailly (2010). FishBase. Accessed through: World Register of Marine Species at http://www.marinespecies.org/aphia.php?p=taxdetails&id=125615 on 2011-02-19

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 7 šeimos  
   
  Būrys
Saulėžuvės
(Zeiformes)
   
        4 rūšys
  Klasė
Stipinpelekės žuvys
(Actinopterygii)
    Šeima
(Macrurocyttidae)
  1 Gentis
([[]])

  dar 42 būriai  

Išnašos Redaguoti