FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Accipiter superciliosus
Accipiter superciliosus
Mažasis paukštvanagis
Apsaugos būklė

Mažasis paukštvanagis - Accipiter superciliosus Linnaeus, 1766, chordinių (Chordata) tipo paukščių (Aves) klasės sakalinių paukščių (Falconiformes) būrio vanaginių (Accipitridae) šeimos (Accipiter) genties rūšis.

Išvaizda Redaguoti

Patinų ilgis 20 cm, patelės yra šiek tiek didesnis - 26,5 cm. Tai viena iš mažiausių pasaulyje rūšių, nors Accipiter minullus yra panašus ar net mažesnio dydumo. Sveria nuo 75 iki 120 g. Suaugusių patinų marga, pilka, juoda galva ir sprandas. Uodega yra tamsios spalvos su trimis šviesesnėmis pilkomis juostomis. Suaugusios patelės yra panašios. Kojos geltonos. Jų sparnai vidutinio ilgio, smailais galiukais, o kojos ir pirštai yra ilgi.

Biologija Redaguoti

Veisimosi sezonas gali skirtis priklausomai nuo jų buvimo vietos; Panamoje, Kolumbijoje nuo vasario iki birželio, o pietinėje dalyje gali svyruoti nuo spalio iki sausio mėn. Suka lizdus aukštai medžiuose.

Mityba Redaguoti

Maitinasi paukščiais. Medžioja graužikus.

Paplitimas Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • Accipiter superciliosus. BirdLife International (2011) The BirdLife checklist of the birds of the world, with conservation status and taxonomic sources. Version 4. Additional information on this species.
  • 2011 IUCN Red List. The IUCN Red List of Threatened Species.

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 3 šeimos   dar 53 rūšys
       
  Būrys
Sakaliniai paukščiai
(Falconiformes)
    Gentis
Tikrieji vanagai
(Accipiter)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Vanaginiai
(Accipitridae)
    Rūšis
Mažasis paukštvanagis
(Accipiter superciliosus)

Išnašos Redaguoti