FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Linderniaceae
Linderniaceae

? Linderniaceae ?, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus (Angiosperms (klasė)) klasės (Angiosperms (būrys)) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Argentina (1), Australija (5), Austrija (1), Bangladešas (2), Belizas (2), Beninas (4), Bisau Gvinėja (3), Bolivija (5), Brazilija (8), Burkina Fasas (2), Burundis (4), Centrinės Afrikos Respublika (3), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (7), Ekvadoras (4), Eritrėja (1), Etiopija (6), Filipinai (6), Gabonas (5), Gajana (4), Gana (1), Guamas (1), Gvadelupa (1), Gvatemala (3), Hondūras (4), Honkongas (4), Indija (8), Indonezija (5), Ispanija (2), Italija (1), Jamaika (1), Japonija (11), Jemenas (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (12), Kamerūnas (14), Kanada (1), Kenija (11), Kinija (24), Kolumbija (5), Komorai (1), Kongas (2), Kongo Demokratinė Respublika (7), Kosta Rika (5), Kuba (4), Laosas (2), Lenkija (1), Libanas (1), Liberija (1), Madagaskaras (11), Malaizija (9), Malavis (4), Malis (2), Meksika (7), Mianmaras (3), Mozambikas (3), Nepalas (13), Nigerija (5), Nikaragva (4), Panama (4), Papua Naujoji Gvinėja (8), Paragvajus (2), Peru (7), Pietų Afrikos Respublika (7), Pietų Korėja (2), Portugalija (2), Prancūzija (2), Prancūzijos Gviana (4), Prancūzijos Polinezija (1), Puerto Rikas (3), Pusiaujo Gvinėja (5), Saliamono Salos (1), Salvadoras (2), Saudo Arabija (1), Senegalas (1), Siera Leonė (2), Slovėnija (2), Somalis (3), Sudanas (3), Surinamas (1), Tailandas (10), Taivanas (15), Tanzanija (17), Tonga (1), Uganda (7), Vanuatu (1), Venesuela (7), Vietnamas (9), Vokietija (2), Zambija (8), Zimbabvė (4), Šri Lanka (1), Šveicarija (1). 

Gentys Redaguoti

  1.  ? Amphiolanthus ?, ?
  2.  ? Artanema ?, ?
  3.  ? Bampsia ?, ?
  4.  ? Craterostigma ?, ?
  5.  ? Crepidorhopalon ?, ?
  6.  ? Hartliella ?, ?
  7.  ? Hemiarrhena ?, ?
  8.  ? Ilysanthes ?, ?
  9.  ? Legazpia ?, ?
  10. Lindernija - Lindernia All., ? [68]
  11.  ? Picria ?, ?
  12.  ? Pierranthus ?, ?
  13.  ? Schizotorenia ?, ?
  14.  ? Scolophyllum ?, ?
  15. Torenija - Torenia L., ? [15]

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  0  
   
  Eilė
(Angiosperms (būrys))
   
        ? rūšių
  Klasė
Angiosperms
(Angiosperms (klasė))
    Šeima
(Linderniaceae)
  ? genčių  
         
  0  

Išnašos Redaguoti