FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Linaceae
Flower March 2008-13 edit
Linaceae

? Linaceae DC., Perleb, ?, augalų (Plantae) karalystės magnolijūnų (Angiospermae) skyriaus magnolijainių (Magnoliopsida) klasės (Linales) eilės šeima.

Morfologinis aprašymas Redaguoti

[ k ]

Taikomoji reikšmė Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

[ k ] Šalys kuriose yra aptinkama šeimos rūšys (skliaustuose nurodytas šios šeimos šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Afganistanas (1), Airija (5), Albanija (3), Alžyras (5), Andora (5), Argentina (12), Armėnija (5), Australija (6), Austrija (10), Azerbaidžanas (3), Baltarusija (1), Bangladešas (1), Belgija (9), Bisau Gvinėja (1), Bolivija (8), Bosnija ir Hercegovina (2), Brazilija (13), Brunėjus (2), Bulgarija (20), Burkina Fasas (1), Butanas (1), Centrinės Afrikos Respublika (1), Danija (6), Dominikos Respublika (1), Dramblio Kaulo Krantas (3), Egiptas (1), Ekvadoras (6), Eritrėja (1), Estija (2), Etiopija (4), Farerai (1), Fidžis (1), Filipinai (1), Gabonas (6), Gajana (4), Gana (1), Gibraltaras (1), Graikija (26), Gruzija (9), Gvatemala (5), Gvinėja (2), Hondūras (4), Indija (5), Indonezija (3), Irakas (4), Iranas (5), Islandija (2), Ispanija (22), Italija (21), Izraelis (7), Japonija (5), Jemenas (2), Jordanija (4), Jungtiniai Arabų Emyratai (1), Jungtinė Karalystė (10), Jungtinės Amerikos Valstijos (59), Juodkalnija (3), Kamerūnas (6), Kanada (8), Kataras (1), Kazachija (2), Kenija (1), Kinija (8), Kipras (4), Kirgizija (3), Kolumbija (5), Kongas (1), Kongo Demokratinė Respublika (1), Kosta Rika (2), Kroatija (8), Latvija (1), Lenkija (8), Lesotas (1), Libanas (3), Lietuva (1), Madagaskaras (2), Malaizija (3), Malavis (1), Malta (2), Marokas (12), Mauritanija (4), Meksika (22), Mianmaras (2), Moldavija (2), Monakas (1), Mongolija (3), Mozambikas (1), Naujoji Kaledonija (3), Naujoji Zelandija (6), Nepalas (3), Nigerija (2), Nigeris (1), Nikaragva (4), Norvegija (6), Nyderlandai (4), Omanas (1), Pakistanas (2), Panama (1), Paragvajus (2), Peru (8), Pietų Afrikos Respublika (2), Pietų Korėja (3), Portugalija (12), Prancūzija (21), Prancūzijos Gviana (1), Pusiaujo Gvinėja (4), Rumunija (10), Rusija (14), Salvadoras (2), Saudo Arabija (4), Siera Leonė (2), Sirija (4), Slovakija (6), Slovėnija (9), Suomija (4), Surinamas (1), Tadžikija (1), Tailandas (2), Taivanas (1), Tanzanija (2), Togas (1), Tunisas (4), Turkija (21), Turkmėnija (2), Uganda (1), Ukraina (6), Urugvajus (6), Uzbekija (3), Venesuela (8), Vengrija (9), Vietnamas (1), Vokietija (15), Zambija (1), Zimbabvė (2), Čekija (5), Čilė (6), Šiaurės Korėja (1), Švedija (12), Šveicarija (7). 

Kai kurios šeimos rūšys yra įtrauktos į Tarptautinę raudonąją knygą. Nustatyta apsaugos būklės (skliaustuose nurodytas rūšių skaičius): Grėsmingai nykstantys (1), Pažeidžiami (2), Trūksta duomenų (1).

Gentys Redaguoti

  1.  ? Anisadenia ?, ?
  2.  ? Cliococca ?, ?
  3.  ? Durandea ?, ?
  4.  ? Hebepetalum ?, ?
  5.  ? Hesperolinon Gray, Small, ?
  6.  ? Hugonia ?, ?
  7.  ? Indorouchera ?, ?
  8. Linas - Linum L., ?
  9.  ? Mesyniopsis ?, ?
  10.  ? Mesynium ?, ?
  11.  ? Philbornea ?, ?
  12. Žarotūnė - Radiola Hill, ?
  13.  ? Reinwardtia ?, ?
  14.  ? Roucheria ?, ?
  15.  ? Sclerolinon Rogers, ?
  16.  ? Tirpitzia ?, ?

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

[Redaguoti sinonimus]

Sistematika Redaguoti

  dar 2 šeimos  
   
  Eilė
Liniečiai
(Linales)
   
        53 rūšys
  Klasė
Magnolijainiai
(Magnoliopsida)
    Šeima
(Linaceae)
  4 gentys  
         
  dar 66 eilės  

Išnašos Redaguoti