FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Limnodromus
Limnodromus

Dumbliai - Limnodromus Wied-Neuwied, 1833, chordinių (Chordata) tipo (Aves) klasės (Charadriiformes) būrio (Scolopacidae) šeimos gentis.

Išvaizda Redaguoti

[ k ]

Biologija Redaguoti

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): Airija (1), Antigva ir Barbuda (1), Argentina (1), Australija (1), Bahamai (2), Barbadosas (1), Belizas (2), Bermudai (1), Brazilija (1), Britų Mergelių salos (1), Danija (1), Dominika (1), Dominikos Respublika (1), Ekvadoras (1), Filipinai (1), Gajana (1), Grenada (1), Gvadelupa (2), Gvatemala (2), Haitis (1), Hondūras (2), Honkongas (1), Ispanija (1), Izraelis (1), JAV Mergelių salos (1), JAV mažosios salos (1), Jamaika (1), Japonija (1), Jungtinė Karalystė (2), Jungtinės Amerikos Valstijos (2), Kaimanų salos (1), Kanada (2), Kinija (2), Kolumbija (1), Kosta Rika (2), Kuba (1), Meksika (2), Norvegija (1), Nyderlandų Antilai (1), Omanas (1), Panama (2), Peru (2), Pietų Korėja (1), Prancūzija (2), Puerto Rikas (2), Rusija (3), Salvadoras (1), Sent Kitsas ir Nevis (1), Sent Lusija (1), Suomija (1), Surinamas (1), Tailandas (1), Taivanas (2), Terksas ir Kaikosas (1), Trinidadas ir Tobagas (1), Venesuela (1), Švedija (2). 

Rūšys Redaguoti

  1.  ? Limnodromus griseus J.F. Gmelin, 1789
  2.  ? Limnodromus scolopaceus Say, 1823
  3.  ? Limnodromus semipalmatus Blyth, 1848

Literatūra Redaguoti

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 18 šeimų  
      3 rūšys
  Būrys
Sėjikiniai paukščiai
(Charadriiformes)
    Gentis
Dumbliai
(Limnodromus)

  Klasė
Paukščiai
(Aves)
    Šeima
Tilvikiniai
(Scolopacidae)

Išnašos Redaguoti