FANDOM

120px-LogoWIKISPECIES01 lot. Limax
Limax cinereoniger
Leopard Slug Somerville MA
Unidentified slug (possibly Limax flavus) 1

Limax Linnaeus, 1758 - šliužinių (Limacidae) šeimos sraigių (Gastropoda) gentis.

Išvaizda Redaguoti

Priklauso stambūs, net dideli šliužai, 30-150 mm dydžio, pailgi, ištįsę. Nugaros užpakalio kylis kartais kitokios spalvos, negu kūnas. Taškuotas, ir tie taškai susiliedami sudaro didesnius ar mažesnius lopus kūno paviršiuje. Dažniausiai kiek šviesesni už aplinką. Skydas priekyje apvalus, užpakalyje bukai nusmailėjęs su koncentriškomis banguotomis linijomis, kurių centras yra užpakalinėje dešinės pusės dalyje. Kiautas plonutis, su viršūne, pasukta kairėn.

Biologija Redaguoti

Gyvena miškuose, po lapais, akmenimis, rūsiuose, kiemuose.

Mityba Redaguoti

Paplitimas Redaguoti

Šalys kuriose yra aptinkama genties rūšys (skliaustuose nurodytas šios genties šalyje aptinkamų rūšių skaičius): ..

Rūšys Redaguoti

Pogentė Limacus Redaguoti

Literatūra Redaguoti

  • U. Gerhardt: Zur Frage der Sexualbiologie und Artzugehörigkeit von Limax albipes dumont und mortillet (Limacidae, pulmonata). In: Zoomorphology. 34/1938, ' S.79-88.
  • U. Gerhardt: Weitere Untersuchungen zur Sexualbiologie der Limaciden. In: Zoomorphology. 32/1937, S.518-41.
  • F.D. Heynemann: Einige Mitteilungen der Schneckenzungen mit besonderer Beachtung der Gattung Limax. In: Malakozoologische Blätter. 10/1863, S.200-16.
  • WoRMS (2010). Limax Linnaeus, 1758. Accessed through: World Register of Marine Species. (Žr. tikrinta 2011-01-04)

Nuorodos Redaguoti

Sinonimai Redaguoti

Sistematika Redaguoti

  dar 73 šeimos  
      ? rūšių
  Būrys
Aukštaakiai
(Stylommatophora)
    Gentis
(Limax)

  Klasė
Pilvakojai
(Gastropoda)
    Šeima
Šliužiniai
(Limacidae)

Išnašos Redaguoti