FANDOM

Lietuva
Flag of Lithuania
LocationLithuania
Vietininkas Lietuvoje
Angliškai Lithuania
Vokiškai Litauen
Prancūziškai Lituanie
Rusiškai Литва

Lietuva – šalies gyvoji gamta: augalai, gyvūnai (paukščiai, žuvys).

Pagal klases Redaguoti

Klasė GGE aprašyta Lietuvoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Lelijainiai
Lelijainiai0
41
  • 100px|link=Agrostis gigantea
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Agrostis gigantea</td><td class="smwtype_str">Agrostis gigantea</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Magnolijainiai
Magnolijainiai0
119
  • 100px|link=Acmadenia trigona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acmadenia trigona</td><td class="smwtype_str">Acmadenia trigona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Paukščiai
Paukščiai4
225
  • 100px|link=Acrocephalus paludicola
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Acrocephalus paludicola</td><td class="smwtype_str">Acrocephalus paludicola</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Stipinpelekės žuvys
Stipinpelekės žuvys623
8
  • 100px|link=Europinė lydeka, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinė lydeka</td><td class="smwtype_str">Esox lucius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
[1] Iš Gyvosios gamtos enciklopedijos aprašytų rūšių.

[2] Konkrečios klasės šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal būrius Redaguoti

Būrys GGE aprašyta Lietuvoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Dygliažuvės
Dygliažuvės10
2
  • 100px|link=Gasterosteus aculeatus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gasterosteus aculeatus</td><td class="smwtype_str">Gasterosteus aculeatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Esociformes
Esociformes0
1
  • 100px|link=Europinė lydeka, 100px
Gandriniai paukščiai
Gandriniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Baltasis gandras, GIPE25 - Cigogne et cigogneaux (by-sa) (3), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltasis gandras</td><td class="smwtype_str">Ciconia ciconia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegutiniai paukščiai
Gegutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Paprastoji gegutė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji gegutė</td><td class="smwtype_str">Cuculus canorus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Geniniai paukščiai
Geniniai paukščiai0
9
  • 100px|link=Baltanugaris margasis genys
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltanugaris margasis genys</td><td class="smwtype_str">Dendrocopos leucotos</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gerviniai paukščiai
Gerviniai paukščiai0
6
  • 100px|link=Crex crex
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Crex crex</td><td class="smwtype_str">Crex crex</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Irklakojiniai paukščiai
Irklakojiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Didysis kormoranas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis kormoranas</td><td class="smwtype_str">Phalacrocorax carbo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Karpžuvės
Karpžuvės319
4
  • 100px|link=Lynas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Lynas</td><td class="smwtype_str">Tinca tinca</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Karveliniai paukščiai
Karveliniai paukščiai0
5
  • 100px|link=Paprastasis keršulis, Houtduif kop 11-01 Schier, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis keršulis</td><td class="smwtype_str">Columba palumbus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kraginiai paukščiai
Kraginiai paukščiai0
3
  • 100px|link=Ausuotasis kragas, Podiceps cristatus 1 (Lukasz Lukasik), 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ausuotasis kragas</td><td class="smwtype_str">Podiceps cristatus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kukutiniai paukščiai
Kukutiniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Kukutis, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Kukutis</td><td class="smwtype_str">Upupa epops</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lėliniai paukščiai
Lėliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Caprimulgus europaeus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Caprimulgus europaeus</td><td class="smwtype_str">Caprimulgus europaeus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Menkiažuvės
Menkiažuvės618
1
  • 100px|link=Vėgėlė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Vėgėlė</td><td class="smwtype_str">Lota lota</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Nariniai paukščiai
Nariniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Gavia arctica, GaviaArctica, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gavia arctica</td><td class="smwtype_str">Gavia arctica</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pelėdiniai paukščiai
Pelėdiniai paukščiai0
2
  • 100px|link=Paprastasis didysis apuokas
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastasis didysis apuokas</td><td class="smwtype_str">Bubo bubo</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sakaliniai paukščiai
Sakaliniai paukščiai0
23
  • 100px|link=Didysis erelis rėksnys, Greater spotted Eagle ( Aquila clanga)10-31-2006 2-50-11 PM, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Didysis erelis rėksnys</td><td class="smwtype_str">Aquila clanga</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Sėjikiniai paukščiai
Sėjikiniai paukščiai0
41
  • 100px|link=Actitis hypoleucos
  • pilnas sąrašas
Vištiniai paukščiai
Vištiniai paukščiai0
4
  • 100px|link=Paprastoji jerubė
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Paprastoji jerubė</td><td class="smwtype_str">Tetrastes bonasia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Čiurliniai paukščiai
Čiurliniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Juodasis čiurlys, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Juodasis čiurlys</td><td class="smwtype_str">Apus apus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žalvarniniai paukščiai
Žalvarniniai paukščiai0
1
  • 100px|link=Europinis žalvarnis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Europinis žalvarnis</td><td class="smwtype_str">Coracias garrulus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Žvirbliniai paukščiai
Žvirbliniai paukščiai1
95
  • 100px|link=Acrocephalus paludicola
  • pilnas sąrašas
Žąsiniai paukščiai
Žąsiniai paukščiai0
23
  • 100px|link=Baltakaktė žąsis, White-fronted Goose on nest, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Baltakaktė žąsis</td><td class="smwtype_str">Anser albifrons</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkretaus būrio šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.

Pagal eiles Redaguoti

Eilė GGE aprašyta Lietuvoje aptinkama rūšių[1] Sąrašas[2]
Aguoniečiai
Aguoniečiai0
1
  • 100px|link=Papaver somniferum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Papaver somniferum</td><td class="smwtype_str">Papaver somniferum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Arbatmediečiai
Arbatmediečiai0
3
  • 100px|link=Gordonia obtusa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Gordonia obtusa</td><td class="smwtype_str">Gordonia obtusa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Astriečiai
Astriečiai0
5
  • 100px|link=Arctium tomentosum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arctium tomentosum</td><td class="smwtype_str">Arctium tomentosum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Bervidiečiai
Bervidiečiai0
1
  • 100px|link=Fraxinus excelsior
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fraxinus excelsior</td><td class="smwtype_str">Fraxinus excelsior</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Bulviečiai
Bulviečiai0
7
  • 100px|link=Capsicum annuum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Capsicum annuum</td><td class="smwtype_str">Capsicum annuum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dilgėliečiai
Dilgėliečiai0
3
  • 100px|link=Alnus glutinosa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Alnus glutinosa</td><td class="smwtype_str">Alnus glutinosa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Dumblialaiškiečiai
Dumblialaiškiečiai0
4
  • 100px|link=Potamogeton crispus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Potamogeton crispus</td><td class="smwtype_str">Potamogeton crispus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Ebenales
Ebenales0
1
  • 100px|link=Symplocos nuda
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Symplocos nuda</td><td class="smwtype_str">Symplocos nuda</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Erškėtiečiai
Erškėtiečiai0
25
  • 100px|link=Cerasus avium
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cerasus avium</td><td class="smwtype_str">Cerasus avium</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Gegužraibiečiai
Gegužraibiečiai0
1
  • 100px|link=Šlaitinis beragis, Aceras anthropophorum flowers, 100px
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Šlaitinis beragis</td><td class="smwtype_str">Aceras anthropomorpha</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gluosniečiai
Gluosniečiai0
1
  • 100px|link=Salix aurita
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Salix aurita</td><td class="smwtype_str">Salix aurita</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Gvazdikiečiai
Gvazdikiečiai0
2
  • 100px|link=Atriplex hortensis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Atriplex hortensis</td><td class="smwtype_str">Atriplex hortensis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Kapariečiai
Kapariečiai0
4
  • 100px|link=Arabidopsis thaliana
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Arabidopsis thaliana</td><td class="smwtype_str">Arabidopsis thaliana</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Lelijiečiai
Lelijiečiai0
3
  • 100px|link=Allium cepa
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Allium cepa</td><td class="smwtype_str">Allium cepa</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Liniečiai
Liniečiai0
1
  • 100px|link=Linum usitatissimum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Linum usitatissimum</td><td class="smwtype_str">Linum usitatissimum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Lūgniečiai
Lūgniečiai0
1
  • 100px|link=Nymphaea alba
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Nymphaea alba</td><td class="smwtype_str">Nymphaea alba</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Mirtiečiai
Mirtiečiai0
1
  • 100px|link=Oenothera biennis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Oenothera biennis</td><td class="smwtype_str">Oenothera biennis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Muileniečiai
Muileniečiai0
2
  • 100px|link=Acmadenia trigona
  • pilnas sąrašas
Našlaitiečiai
Našlaitiečiai0
2
  • 100px|link=Cucumis sativus
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Cucumis sativus</td><td class="smwtype_str">Cucumis sativus</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Notreliečiai
Notreliečiai0
6
  • 100px|link=Borago officinalis
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Borago officinalis</td><td class="smwtype_str">Borago officinalis</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Proteales
Proteales0
2
  • 100px|link=Dryandra anatona
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Dryandra anatona</td><td class="smwtype_str">Dryandra anatona</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Pupiečiai
Pupiečiai0
25
  • 100px|link=Astragalus arenarius
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Astragalus arenarius</td><td class="smwtype_str">Astragalus arenarius</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raktažoliečiai
Raktažoliečiai0
8
  • 100px|link=Androsace ovalifolia
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Androsace ovalifolia</td><td class="smwtype_str">Androsace ovalifolia</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Raudiečiai
Raudiečiai0
2
  • 100px|link=Argostemma maquilingense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Argostemma maquilingense</td><td class="smwtype_str">Argostemma maquilingense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Rūgtiečiai
Rūgtiečiai0
2
  • 100px|link=Fagopyrum esculentum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Fagopyrum esculentum</td><td class="smwtype_str">Fagopyrum esculentum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Salieriečiai
Salieriečiai0
6
  • 100px|link=Ammi visnaga
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Ammi visnaga</td><td class="smwtype_str">Ammi visnaga</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas
Santaliečiai
Santaliečiai0
1
  • 100px|link=Thesium ebracteatum
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Thesium ebracteatum</td><td class="smwtype_str">Thesium ebracteatum</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Snaputiečiai
Snaputiečiai0
1
  • 100px|link=Impatiens noli-tangere
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Impatiens noli-tangere</td><td class="smwtype_str">Impatiens noli-tangere</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
Viksvuoliečiai
Viksvuoliečiai0
33
  • 100px|link=Agrostis gigantea
  • pilnas sąrašas
Vėdryniečiai
Vėdryniečiai0
6
  • 100px|link=Aconitum taronense
    "table class="sortable wikitable smwtable"><tr data-row-number="1" class="row-odd"><td class="smwtype_wpg">Aconitum taronense</td><td class="smwtype_str">Aconitum taronense</td></tr></table>" negali būti naudojamas kaip puslapio pavadinimas šiame wiki.
  • pilnas sąrašas

[2] Konkrečios eilė šalyje aptinkamų rūšių sąrašas.